پنجشنبه, ۲۸ مارس ۲۰۲۴
پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

نشانی: ایران، تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، ساختمان مرکز تجارت ایران، طبقه 17، واحد 3

تلفن: 02126212458

دورنگار (فکس): 02126212458

ایمیل: info [at] mundolatino [dot] ir

روز ها و ساعات کار: شنبه تا چهارشنبه 9:00 -16:00

 

زبان اسپانیایی از زبان های پر کاربرد در سطح بین الملل به شمار می آید. علاوه بر کشور اسپانیا، در کلیه کشورهای آمریکای لاتین - که در گذشته مستعمره اسپانیا بوده اند کاربرد دارد. علاوه بر این طبق برآوردهای موجود، در سال 2050 بیش از 50% جمعیت ایالات متحده آمریکا اسپانیائی زبان خواهد بود.

 با وجود نزدیکتر شدن فاصله‌ها بین مردمان و فرهنگ‌های نقاط مختلف جهان که از آن به عنوان پدیده دهکده جهانی یاد می‌کنند و استفاده از زبان‌های بین‌المللی همانند زبان انگلیسی و اسپانیایی، باز هم برای فروش کالاها یا ارائه خدمات خود به مشتریان خارجی جهت برقراری ارتباط با آن ها ، نیاز به صحبت کردن به زبان آنها با در نظر گرفتن فرهنگ و آداب و رسوم متفاوت آنها وجود دارد. این امر نشان دهنده آن است که موفقیت هر تولیدکننده یا شرکت بازرگانی محدود به تعداد مشتریانی می‌شود که کالاها یا خدمات آن ها را دریافت می‌کنند آنهم به زبان آنها و متناسب با فرهنگشان. لذا شما با کمک ترجمه و ارائه کالاها و خدمات خود به زبان مشتریان و متناسب با فرهنگ آنها، بهتر می‌توانید تجارت و کار خود را گسترش داده و آن را جهانی سازید.

 برای انجام اقداماتی نظیر مهاجرت، اقامت، دریافت ویزا با مجوز و یا بدون حق کار ، پذیرش و ثبت‌نام در دانشگاه‌های منطقه، شرکت در سمینارها و همایش‌ها و سایر موارد مشابه، ارائه ترجمه رسمی مدارک لازم از قبیل شناسنامه، سند ازدواج، گواهینامه ها، دانشنامه ها، ریزنمرات، گواهی اشتغال به کار و سایر مدارک مثبته به زبان مورد نظر الزامی است. در ایران ترجمه رسمی مدارک بر عهده مترجمان رسمی گذاشته شده است که دارای مجوز از اداره کل اسناد و امور مترجمین قوۀ قضائیه می باشند. با توجه به اهمیت زمان و دقت در امر ترجمه، دفتر ترجمه رسمی 806 تهران مفتخر است خدمات خود را در کوتاه‌ترین زمان و با بیشترین دقت ممکن، به متقاضیان ارائه نماید.

 

درباره ما

مترجمان گروه با استفاده از تجارب مدیریت دفتر و همکاران خبره‌ای که سابقه‌ای طولانی در زمینه ترجمه و ویرایش متون مختلف عمومی و تخصصی دارند در تلاشند با ارائه خدمات حرفه‌ای و ممتاز، آغازگر فصلی تازه در خدمات ترجمه باشند.

مزیت‌های انتخاب ما:

  • دقت
  • امانت
  • سرعت

 

خدمات

خدمات ما به شرح زیر می‌باشد:

1.ترجمه رسمی

طبق قوانین مورد توافق کشورها، اسناد رسمی باید توسط مترجمین امین و سوگندخورده که در ایران دارای مجوز از قوه قضاییه هستند، ترجمه ، مهر و امضا شود. در ایران حسب  مورد، ترجمه های رسمی انجام شده  ضرورتا می بایست توسط قوه قضاییه (دادگستری) و  سپس توسط وزارت امور خارجه و نهایتا سفارتخانه مورد نظر  تصدیق شده و به صورت یک سند قانونی در آید. تأیید مراجع مذکور صرفاً ناظر بر  تأیید مهر و امضای مترجم رسمی و تسلسلی از مقامات  است بدون ورود به محتوا و متن و لذا همواره تمامی مسئولیت سند بر عهده مقامات امضا کننده آن و ترجمه بر عهده مترجم رسمی است. مترجمان رسمی هر چند سال یکبار توسط قوه قضاییه و پس از طی مراحل آزمون علمی و و گزینش برگزیده شده و در آخرین مرحله تحلیف موظف می گردند  در حفظ و مراقبت از اسناد و اسرار مشتریان و ترجمه صحیح مطالب آنان حداکثر  امانت‌داری را بجا آورند.

نظر به ضرورت حفظ و اشاعه مسئولیت و مسئولیت پذیری ترجمه اسناد از فارسی به زبان‌های خارجی و بالعکس ، همواره می بایست توسط مترجم رسمی همان زبان انجام شود ، و ترجمه رسمی انجام شده باید بر روی اوراق رسمی قوه قضاییه با شماره سریال چاپ شده بر روی آن دارای مهر و امضای مترجم بلافاصله در ذیل و ذکر نام و مشخصات رسمی مترجم و همچنین شماره ردیف دفتر ثبت مترجم در بخش فوقانی اوراق باشد. مجموعا اوراق مرتبط با یک سند می بایست طبق دستورالعمل های قوه قضائیه به یکدیگر الصاق شده و مجموعا یک سند واحد را تشکیل بدهند. هیچگونه اعمال تصحیحات و یا تغییرا ت اضافی که پس از طی مراحل مهر و امضا  بر وجه سند پدید آمده باشند پذیرفتنی نیست. 

مدارکی که عموما جهت انجام ترجمه رسمی ارائه می شوند شامل موارد ذیل می باشند.

  1. اسناد مربوط به احوال شخصیه
  2. اسناد و مدارک مرتبط با دارائی های اشخاص
  3. مدارک تحصیلی
  4. سوابق کاری ، اداری ، شغلی ، تخصصی ، و آموزش های متفرقه افراد
  5. اسناد و مدارک صادره توسط مراجع رسمی کشور
  6. اسناد و مدارک صادره در خارج از کشور که به تأیید مراجع رسمی رسیده باشند.

خدمات ترجمه غیر رسمی می تواند شامل خدمات ترجمه مکتوب و یا شفاهی باشد.

خدمات ترجمه شفاهی به صورت حضوری توسط  مترجم هنگام مذاکرات ، عقد قراردادها و یا در جریان دیدار های رسمی و غیر رسمی و همچنین در جریان سمینار ها و جلسات انجام می گیرند.

خدمات ترجمه غیر رسمی به صورت مکتوب شامل سفارش ترجمه کتب  (ترجمه ادبی و متون تخصصی حقوقی، مدیریتی، پزشکی، روانشناسی، فنی و مهندسی ) و مقالات و یا بروشور های بازرگانی می باشند. (ترجمه دفترچه‌های راهنما، بومی‌سازی وب‌سایت و نرم‌افزار، برگردان فیلم‌ها و ترجمه مکاتبات روزمره نمونه‌های متداولی از این نوع ترجمه هستند.)

بعضا در دادگاه‌ها و دفاتر ثبت اسناد و یا سرکنسولگری کشور مورد نظر جهت تنظیم مدارک که مباحث زبانی ضرورت امر را ایجاب نماید حضور مترجم رسمی لازم است .

3.سرویس ترجمه رسمی ویژه شهرستانها

با استفاده از این سرویس هموطنان گرامی در تمامی استان ها و شهرستان ها می‌توانند اصل اسناد و مدارک خود را به وسیله پست پیشتاز برای ما ارسال کنند و لطفا کپی صفحه نخست گذرنامه و شماره تلفن همراه متقاضی فراموش نشود.

طریقه باز گردانیدن مدارک و ترجمه ها طی تماس های تلفنی بین دفتر و متقاضی هماهنگ خواهد شد.

اصول تحویل و دریافت مدارک

برای سپردن مدارک به دفترترجمه و تحویل گرفتن آنها، لطفاً به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه اصول و نکات زیر را رعایت نمایید.  

  1. تمامی اسناد و مدارک می بایست به صورت اصل تحویل داده شود وقبل از تحویل مدارک، در صورت داشتن جلد محافظ، ، آن را از مدرک جدا نمایید.
  2. دفترترجمه رسمی 806 مجهز به یک شبکه مدیریتی ای آر پی می باشد که این امکان را ایجاد می نماید کلیه اسناد و مدارک به محض ورود به دفتر بلافاصله اسکن شده و روند کاری تا مرحله پرینت نهائی ترجمه ها در داخل شبکه طی می شود و لذا تا لحظه امضای ترجمه ها توسط مترجم مسئول ، مدارک متقاضیان  در مخزن نگهداری به صورت کاملا محفوظ و ایمن حفظ می شوند .
  3. زمان مورد نیاز برای امر ترجمه به حجم مدارک بستگی مستقیم دارد که به آن میبایست زمان لازم برای انجام پروسه های تأیید ترجمه ها توسط قوه قضائیه و وزارت امور خارجه افزوده شود.  اما دفتر ترجمه 806 همواره تلاش می کند زمان را به نفع متقاضیان مدیریت نماید ولی در همه حال از متقاضیان خواسته می شود زمان لازم برای انجام ترجمه را به درستی پیش بینی نمایند
  4. همواره جهت حفظ حقوق خود برای تخمین هزینه ها به سایت قوه قضائیه www.ekfam.ir مراجعه و مترجم مورد نظر خود را مستقیما از فهرست مترجمان زبان اسپانیائی انتخاب بفرمائید.
  5. برای تأیید برخی از اسناد و مدارک به اصل مدارک دیگر یا تأیید مرجع صادر کننده نیاز است. لطفاً برای اطلاع از جزئیات دقیق تأیید این اسناد و مدارک به قسمت شرایط تأیید اسناد و مدارک مراجعه کنید. 
  6. ضرورتا می بایست مشخصات افراد دقیقاً با آنچه در گذرنامه آنها مندرج است مطابقت داشته باشد. بنابراین برای تمام افرادی که مدارکشان می بایست ترجمه شود، الزامی است نام و نام خانوادگی، نام پدر و محل و تاریخ میلادی تولد خود را به حروف لاتین به مسئول پذیرش در دفتر ترجمه انتقال داده ، یا ترجیحا کپی گذرنامه مربوط به افرادی که قرار است مدارکشان ترجمه شوند به دفترترجمه تحویل گردد ، در غیر اینصورت مترجمان حسب تشخیص خود عمل خواهند نمود و هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود.
  7. هنگام تحویل دادن اسناد و مدارک به مسئول پذیرش دفتر ترجمه، حتماً قبض رسید دریافت و دقت شود مندرجات آن از نظر نام کامل صاحب مدارک و تعداد اسناد درج شده باشند. در حفظ و نگهداری قبض رسید دقت شود. اسناد و مدارک و ترجمه‌ها تنها به آورنده قبض تحویل داده می شوند و لذا هر فردی می‌تواند با ارائه قبض رسید مدارک را دریافت کند ، و مسئولیت عدم وجود هماهنگی لازم با دفتر ترجمه منحصرا بر عهده متقاضی خدمات خواهد بود.
  8. هنگام دریافت ترجمه ها و مدارک از دفترترجمه، می بایست حتماً نوع و تعداد مدارک ، اصل اسناد و همچنین تعداد نسخ ترجمه شده به دقت کنترل گردد. مندرجات نسخه‌های ترجمه شده از قبیل تحریر اسامی خاص، تاریخ تولدها، شماره‌های مؤثر، وسایر اعداد و ارقام مد نظر به دقت بررسی و در صورت بروز هرگونه ایراد سریعا تعامل نموده تا نقص مزبور برطرف شود.

نکته مهم: چنانچه مدارک متقاضی جهت ارائه به سفارت و اخذ ویزا ترجمه شده باشد ، از آنجا که استفاده کننده ترجمه ها منحصرا سفارت خواهد بود (این موضوع تنها در مورد سفارت اسپانیا صادق است و لا غیر)، مهر و امضای مترجم مسئول کفایت می کند اما چنانچه مقصود از انجام ترجمه ها انتقال مدارک به سایر مراجع کشور های پذیرنده باشد طی زنجیره تصدیق اسناد توسط اداره کل امور مترجمین قوه قضائیه ،  بخش گواهی اسناد اداره سجلات و احوال شخصیه وزارت امور خارجه ، و بخش کنسولی سفارت لازم خواهد بود. همواره می بایست نوع تأییدیه‌های لازم را در ابتدای کار مشخص گردد.

 

شرایط تأیید اسناد و مدارک

  • ترجمه اسناد مربوط به احوال
  • اسناد
  • مدارک تحصیلی
  • مدارک دانشگاهی
  • گواهی‌های آموزشی
  • شرکت‌ها
  • گواهی‌های کار
  • گواهی‌های متفرقه
  • امور مربوط به اتباع بیگانه
  • اسناد و مدارک صادره در خارج از کشور و ...

 

«ترجمه اسناد مربوط به احوال شخصیه»

 

نوع مدرک

شرایط تأیید

مدارک لازم جهت تأیید

 

 

 

 

 

شناسنامه

 

 

شناسنامه افراد بالای ۱۵ سال حتماً باید عکس‌دار باشد.

شناسنامه  ممهور به مهر ثبت احوال ذیل ثبت وقایع اربعه قابل ترجمه و تأیید است.

چنانچه هر یک از وقایعه اربعه در شناسنامه افراد بالغ ذکر نشده باشد، ذکر مراتب در ترجمه الزامی است.

در کلیه صفحات شناسنامه افراد بالای ۱۵ سال چنانچه واقعه قید شده باشد، عیناً ترجمه و در غیر این صورت درج عبارت: « تا تاریخ ترجمه ازدواج و تولد فرزند در شناسنامه ثبت نگردیده» توسط مترجم الزامی است.

 تعداد زوجات یا تعدد طلاق تماماً باید درج شود.

قید شماره سریال،  ممهور بودن عکس و ذکر کلمه المثنی در صورت المثنی بودن شناسنامه الزامی است.

تصویر شناسنامه در صورتی ترجمه می شود که  ممهور به مهر برابر با اصل اداره ثبت احوال باشد نه جای دیگر.

شناسنامه متوفی بر اساس ضرورت‌های پیش آمده قابل ترجمه و تأیید است.

 

 

 

کارت ملی

اصل کارت ملی چه هوشمند و یا عادی قابل ترجمه و تأیید است.

 

 

گواهی فوت

 

اصل گواهی فوت یا رونوشت مصدق آن با مهر اداره ثبت احوال بدون نیاز به ارائه شناسنامه متوفی قابل ترجمه و تأیید است.

در خصوص اتباع خارجی متوفی در ایران گواهی فوت صادره از بیمارستان با مهر پزشک و نظام پزشکی یا پزشکی قابل ترجمه و تأیید است.

ارائه شناسنامه لازم است

گواهی تجرد

 گواهی تجرد صادره از اداره ثبت احوال امور خارجه قابل ترجمه و تأیید است.

ارائه شناسنامه لازم است

 

 

گواهی ولادت

 

گواهی ولادت اتباع داخلی تا ۱۵ روز قابل ترجمه و تأیید بوده و بعد از آن با ارائه شناسنامه همراه تصدیق پزشک یا مامای معتمد و تأیید نظام پزشکی قابل ترجمه و تأیید است.

گواهی ولادت برای اتباع خارجه با مهر ثبت احوال امور خارجه و یا نامه از وزارت کشور با مهر و امضای مجاز معرفی شده قابل ترجمه و تأیید است.

 

سند ازدواج

 

 

 

 

 

 

 

سند ازدواج یا رونوشت محضری آن  ممهور به مهر دفترخانه اسناد رسمی با ارائه شناسنامه یکی از طرفین قابل ترجمه و تأیید است.

گواهی ازدواج خارجیان مقیم ایران و مهاجرین خارجی (عراق و افغانستان) که در ایران ازدواج نموده‌اند، با نامه صادره از امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و با مهر و امضای معرفی شده قابل ترجمه و تأیید است.

ازدواج موقت و اقرار به زوجیت در صورتی تأیید می‌شود که مثل اقرارنامه در سربرگ دفاتر اسناد رسمی درج شده باشد.

قید شروط ضمن عقد در ترجمه الزامی است.

ارائه شناسنامه یکی از طرفین لازم است 

سند طلاق

سند طلاق یا رونوشت محضری آن در صورتی که  ممهور به دفترخانه اسناد رسمی باشد، با ارائه شناسنامه یکی از طرفین قابل ترجمه و تأیید است.

ارائه شناسنامه یکی از طرفین لازم است

 

گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

گواهی عدم سوء پیشینه کیفری با ارائه اصل آن قابل ترجمه و تأیید است و از تاریخ صدور ۳ ماه برای ترجمه اعتبار دارد.

 

 

کارت پایان خدمت و معافیت

 

کارت پایان خدمت و معافیت از خدمت نظام وظیفه عمومی با ارائه اصل آن قابل ترجمه و تأیید است. با این توضیح که پشت کارت نیز باید ترجمه شود. لکن کپی برابر با اصل آن قابل تأیید نیست. همچنین گواهی‌های صادره از نیروی انتظامی مبنی بر مفقودیت کارت قابل ترجمه و تأیید است.

 

 

 

گواهینامه رانندگی

 

گواهینامه راهنمایی و رانندگی و همچنین سوابق مربوط به آن که توسط راهنمایی و رانندگی اعلام می‌شود، قابل ترجمه و تأیید است.

گواهی‌های نیروی انتظامی در خصوص مفقود شدن گواهینامه نیز قابلیت ترجمه و تأیید را داراست. ترجمه و تأیید و برابر با اصل نمودن گواهینامه‌های بین‌المللی فاقد منع قانونی است.

 

 

 

 

 

«اسناد»

نوع مدرک

شرایط تأیید

مدارک لازم جهت تأیید

سند مالکیت

سند مالکیت یا المثنای آن باید  ممهور به مهر ادارات ثبت اسناد و املاک کشور بوده و کلیه نقل و انتقالات اعم از فک آن یا بازداشت و رفع آن در ترجمه قید شود و با مهر دفاتر ثبت اسناد رسمی قابل ترجمه و تأیید است. لکن کپی برابر با اصل سند مالکیت مطلقاً قابل ترجمه و تأیید نیست.

 

ارزیابی ملک

گزارش ارزیابی ملک و مستغلات توسط کارشناسان رسمی یا کارشناسان مرکز امور مشاوران حقوقی و کارشناسان قوه قضاییه و کارشناسان خبره به شرط تأیید کانون کارشناسان رسمی دادگستری یا مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان یا دادگستری محل قابل ترجمه و تأیید است.

ارائه سند مالکیت لازم است

استعلامات ادارات ثبت اسناد و املاک

استعلامات ثبت اسناد در مورد املاک با مهر ثبت اسناد منطقه قابل ترجمه و تأیید است.

 

اسناد مالکیت وسایل نقلیه موتوری

اسناد مالکیت کلیه وسایل نقلیه موتوری  ممهور به مهر مرکز راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و اسناد مالکیت ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی و ساختمانی با مهر وامضای شرکت تولیدکننده قابل ترجمه و تأیید است.

 

بیع‌نامه و اجاره‌نامه در خصوص اموال منقول و غیر‌منقول

بیع‌نامه یا قرارداد فروش و اجاره‌نامه‌هایی که از سوی دفاتر اسناد رسمی و ادارات اوقاف و به طور کلی در ارگان‌های دولتی تنظیم می‌شود، قابل ترجمه و تأیید است. همچنین نامه‌های تنظیمی از سوی تعاونی‌های مسکن و شرکت‌های ساختمانی به شرط ارائه روزنامه رسمی نیز قابل ترجمه و تأیید است.

 

وکالتنامه

وکالتنامه‌های تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی کشور  ممهور به مهر و امضاء سردفتر قابل ترجمه وتأیید است. مگر اینکه از تاریخ تنظیم آن یکسال شمسی گذشته باشد که در این صورت تنفیذ دفترخانه در خصوص عدم عزل و استعفای وکیل یا فوت طرفین الزامی است. وکالتنامه تنفیذی با ارائه وکالتنامه اصلی قابل ترجمه و تأیید است. وکالت در خصوص مراقبت‌های فیزیکی طفل از سوی والدین به یکدیگر یا دیگران بدون قید حضانت یا سرپرستی بلااشکال و قابل ترجمه و تأیید است. بنابراین وکالت برای حضانت یا سرپرستی به دلیل تعلق به پدر یا جد پدری و قابل واگذاری نبودن به غیر، قابل ترجمه و تأیید نبوده و نیاز به رای دادگاه دارد.

ارائه شناسنامه موکل لازم است

تعهدنامه

تعهدنامه‌های تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی با مهر و امضاء سردفتر اسناد رسمی قابل ترجمه و تأیید است.

ارائه شناسنامه متعهد لازم است

اقرارنامه

 

 

 

 

اقرارنامه‌های تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی  ممهور به مهر و امضاء سردفتر اسناد رسمی قابل ترجمه و تأیید است، به شرطی که مضمون اقرارنامه وفق ماده 1259 قانون مدنی تنظیم شده باشد. با توجه به مفاد اقرارنامه، ارائه مستند آن برای ترجمه و تأیید الزامی است. مثلاً برای اقرار به فرزندخواندگی ارائه «رأی دادگاه»، برای اقرار به تجرّد ارائه «گواهی تجرد از ثبت احوال»، برای اقرار به زوجیّت ارائه «سند ازدواج یا شناسنامه»، برای اقرار به مالکیت ارائه «سند مالکیت»، و برای اقرار به نسبیّت ارائه «رأی دادگاه یا شناسنامه» الزامی است.

ارائه شناسنامه اقرارکننده و حسب مورد مستند موضوع اقرار لازم است

استشهادیه

 

 

 

 

 

 

استشهادیه ممضی به امضا شهود در صورت ممهور بودن به مهر و امضاء دفاتر رسمی قابل ترجمه و تأیید است، بعضی از استشهادیه ها مانند صلاحیت اخلاقی، تجرد وعلیه اشخاص قابل ترجمه و تأیید نیست و در بعضی دیگر، حسب مورد ارائه مستند استشهادیه الزامی است.

استشهادیه سکونت در محل پس از احراز و تأیید نیروی انتظامی یا تنظیم اقرارنامه در دفاتر در دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه و تأیید است. استشهادیه کفالت والدین یا فرزندان در صورتی ترجمه و تأیید می شود که سن والدین از 60 سال بیشتر و دختر مجرد و پسر از حیث سنی کمتر از 18 سال باشد. همچنین مراتب به تأیید دفاتر اسناد رسمی یا شورای محل یا مسجد رسیده باشد.

ارائه شناسنامه لازم است

احکام دادگاه‌ها

اصول احکام قطعی دادگاه‌های عمومی و انقلاب، دادخواست، اظهارنامه، صورت جلسات تنظیمی در دادگاه، احضاریه و اخطاریه و به طور کلی اوراق قضائی با اعلام بلامانع بودن ترجمه از سوی شعب صادر کننده رأی قابل ترجمه و تأیید است. مگر آرای غیرقطعی صادره از شعب بدوی در مورد اشخاص مقیم خارج از کشور که باید ظرف مهلت مقرر قانونی به طرف خارجی ابلاغ شود که در این مورد یعنی طرح دعوی بین ایرانی و طرف خارجی، قطعیت حکم

 

 

 

«مدارک تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، متوسطه، پیشدانشگاهی)»

نوع مدرک

شرایط تأیید

مدارک لازم جهت تأیید

مدارک تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، متوسطه، پیشدانشگاهی)

کلیه مدارک مقاطع مختلف تحصیلی اعم از ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و پیش دانشگاهی با مهر و امضاء آموزشگاه مربوطه و تأیید اداره آموزش و پرورش منطقه قابل ترجمه و تایید است.

 

دیپلم

تأییدیه دیپلم با مهر و امضاء آموزش و پرورش قابل ترجمه و تأیید است.

 

 

 

«مدارک دانشگاهی»

نوع مدرک

شرایط تأیید

مدارک لازم جهت تأیید

مدارک کاردانی

صادره توسط مؤسسات وابسته به آموزش و پرورش و یا دانشگاه‌ها، که برحسب مورد، به تأیید اداره کل آموزش و پرورش یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده باشد، قابل ترجمه و تأیید است.

 

کارت دانشجویی

کارت دانشجویی مربوط به کلیه دانشگاه‌های کشور اعم از دولتی و غیردولتی قابل ترجمه و تأیید نیست.

 

ارزشنامه‌های تحصیلی

ارزشنامه‌های تحصیلی صادره از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بدلیل داشتن کاربرد داخلی قابل ترجمه و تأیید نیست. به استثناء مواردی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بلامانع بودن ترجمه را در ظهر ارزشنامه قید می‌کند.

 

مدارک صادره از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

 

دانشنامه‌های مقاطع کاردانی‌، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، ریزنمرات فارغ التحصیلان و غیره  ممهور به مهر و امضاء معرفی شده وزارت علوم قابل ترجمه و تأیید است.

 

مدارک صادره از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

دانشنامه‌های مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، و ریزنمرات فارغ‌التحصیلان پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی و زیرشاخه‌های آن ممهور به مهر و امضاء معرفی شده از سوی وزارت مزبور قابل ترجمه و تأیید است.

 

مدارک صادره از دانشگاه آزاد اسلامی

 

 

 

دانشنامه‌های مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، و ریزنمرات صادره از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر ایران با مهر و امضاهای معرفی شده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه مزبور قابل ترجمه و تأیید است.

برای مدارک جدید صادر شده که دارای هولوگرام دانشگاه آزاد هستند، مهر و تأیید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد لازم نیست.

برای مدارک رشته‌های گروه پزشکی لازم است علاوه بر تأییدهای فوق، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز مدرک را مهر و تأیید کرده باشد.

 

گواهی‌های صادره از دانشگاه آزاد اسلامی

گواهی‌های مربوط به اساتید و اعضای هیئت علمی و کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد با تأیید سازمان مرکزی و امضاء معرفی دانشگاه قابل ترجمه و تأیید می‌باشد.

 

گواهی کار اساتید دانشگاه‌های دولتی

گواهی‌های کار مربوط به اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی با مهر و امضاء دانشگاه یا دانشکده ذیربط قابل ترجمه و تأیید است.

 

مدارک صادره از دانشگاه‌های غیر انتفاعی

این گونه مدارک با تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مهر و امضاهای معرفی شده قابل ترجمه و تأیید می‌باشد.

 

مدارک و دانشنامه‌های صادره از سازمان امور استخدامی کشور

دانشنامه‌های صادره از سازمان امور استخدامی کشور ممهور به مهر سازمان و قید بلامانع بودن ترجمه از وزارتخانه ذیربط قابل ترجمه و تأیید است.

 

مدارک و گواهی صادره از حوزه‌های علمیه

مدارک صادره از حوزه‌های علمیه همراه با مهر و امضا مجاز معرفی شده قابل ترجمه و تأیید است.

 

کارت نظام پزشکی

کارت نظام پزشکی قابل ترجمه و تأیید است.

 

سرفصل دروس

سرفصل دروس برای کلیه رشته‌های تحصیلی و کلیه دانشگاه‌های دولتی و آزاد با مهر شورای عالی برنامه‌ریزی دانشگاه‌ها یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد حسب مورد قابل ترجمه و تأیید است.

 

کارنامه سازمان سنجش مربوط به کنکور سراسری

کارنامه‌های کنکور سراسری و اسامی قبول‌شدگان در روزنامه‌ها درسربرگ‌های رسمی قابل ترجمه و تأیید نمی‌باشند.

 

تعیین رتبه قبولی در دانشگاه‌های دولتی و آزاد

گواهی‌نامه‌های قبولی از دانشگاه‌های دولتی با مهر سازمان سنجش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و برای دانشگاه‌های آزاد با مهر و امضای معرفی شده سازمان مرکزی دانشگاه آزاد قابل ترجمه و تأیید است.

 

مدارک تحصیلی صادره از مدارس خارجی مستقر در ایران

مدارک مزبور با تأیید اداره امور روابط بین‌الملل وزارت آموزش و پرورش آزاد قابل ترجمه و تأیید است.

 

مدارک تحصیلی صادره از مدارس ایرانی مستقر در خارج از کشور

مدارک مزبور با تأیید اداره امور مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش قابل ترجمه و تأیید است.

 

اصل مدرک فوق دیپلم و ریز نمرات صادره از آموزشکده‌های فنی سازمان آموزش و پرورش

 

اصل مدرک فوق دیپلم و ریزنمرات صادره از آموزشکده‌های فنی سازمان آموزش و پرورش پس از تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قابل ترجمه و تأیید است.

 

 

 

«گواهی‌های آموزشی»

نوع مدرک

شرایط تأیید

مدارک لازم جهت تأیید

گواهی‌های صادره از سازمان فنی و حرفه‌ای

گواهی‌های مهارت فنی‌ و‌ حرفه‌ای از سازمان فنی‌ و‌ حرفه‌ای در صورتی‌ که قبل از ترجمه به دفتر ارزشیابی مهارت‌های فنی‌‌ و حرفه‌ای ارائه شود و فرم تائید استاندارد اخذ شود قابل ترجمه و تأیید است.

اصل کارت مربیگری صادره از سازمان فنی و حرفه‌ای قابل ترجمه و تأیید است.

 

گواهی‌های آموزشی کوتاه‌مدت ادارات دولتی

گواهی‌های صادره از سوی سازمان‌های دولتی یا دانشگاه‌ها مبنی بر گذراندن دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت قابل ترجمه و تأیید است.

 

گواهی‌های مراکز آموزش دوره‌های زبان

گواهی‌های صادره از مراکز آموزشی دوره‌های زبان که به صورت شرکتی اداره می‌شوند، یا مجوز آموزش و پرورش را دارا هستند با ارائه روزنامه رسمی یا مجوز آموزش و پرورش قابل ترجمه و تأیید است.

 

گواهی‌های  آموزشی کوتاه مدت شرکت‌های خصوصی

گواهی‌های صادره مبنی بر گذراندن دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت از طرف شرکت‌های خصوصی با ارائه  روزنامه رسمی حاوی فعالیت آموزشی شرکت قابل ترجمه و تأیید است.

 

گواهی‌های  آموزشی کوتاه‌مدت از جهاد دانشگاهی

گواهی‌نامه‌های آموزشی کوتاه‌مدت صادره از جهاد دانشگاهی ممهور به مهر جهاد دانشگاهی قابل ترجمه و تأیید است.

 

گواهی‌نامه‌های دارای ارزش استخدامی

گواهی‌نامه‌های دارای ارزش استخدامی صادره از موسسه عالی آموزش و پژوهش قابل ترجمه و تأیید نیست.

 

 

«شرکت‌ها»

نوع مدرک

شرایط تأیید

مدارک لازم جهت تأیید

اساسنامه، صورتجلسه، شرکت‌نامه و اظهارنامه ثبت شرکت‌ها

اصل اساسنامه، صورتجلسه و اظهارنامه شرکت‌ها با مهر اداره ثبت شرکتها قابل ترجمه و تأیید می‌باشد.

رونوشت برابر با اصل اساسنامه شرکت‌ها با مهر و امضای اداره کل ثبت شرکت‌ها قابل ترجمه و تأیید است.

 

 

اوراق سهام

اسامی سهامداران شرکت و میزان سهم آنان، در صورت ذکر شرکت در شرکت‌نامه یا اظهارنامه یا روزنامه رسمی شرکت قابل ترجمه و تأیید است. چنانچه میزان سهام در روزنامه یا اساسنامه قید نشده باشد و مبلغ آن از 100.000.000 (صد میلیون ریال) بیشتر باشد، استعلام از شرکت صادر کننده سهام الزامی است.

اوراق سهام شرکت‌های سهامی عام با مهر و امضای شرکت صادرکننده قابل ترجمه و تأیید است.

اوراق سهام صادره از سازمان بورس قابل ترجمه و تأیید است.

اوراق سهام شرکت‌های سهامی خاص با ارائه روزنامه رسمی آن شرکت قابل ترجمه و تأیید است.

 

روزنامه رسمی

اصل روزنامه ی رسمی یا رونوشت برابر اصل آن که توسط روزنامه ی رسمی مهر برجسته داشته باشد قابل ترجمه و تأیید است.

 

گواهی‌های مالیاتی

گواهی نامه های مالیاتی با مهر ممیز قابل ترجمه و تأیید است. ترازنامه ی شرکت های دولتی با تأیید سازمان حسابرسی کشور و شرکت های غیردولتی با تأیید حسابرسان خبره و تأیید انجمن حسابرسان رسمی ایران قابل ترجمه و تأیید است. شرکت ها و موسسات حسابرسی نیز می توانند برای سایر شرکت ترازمالیاتی و سود و زیان تعیین نمایند در این صورت ارائه ی روزنامه ی رسمی شرکت حسابرسی جهت ترجمه و تأیید الزامی است.

 

لیست بیمه

لیست بیمه کارکنان شرکت ها همراه با برگه ی پرداخت حق بیمه یا با مهر شعبات سازمان تامین اجتماعی روی لیست بیمه ی کارکنان قابل ترجمه و تأیید است.

 

گواهی‌های بیمه

گواهی‌های صادره از شرکت‌های بیمه مانند بیمه ایران و غیره از جمله گواهی عدم پرداخت خسارت با مهر دفاتر نمایندگی شرکت‌های بیمه و یا شعبه مرکزی قابل ترجمه و تأیید است.

 

قراردادهای شرکت‌های خصوصی

قراردادهای تجاری منعقده بین یک شرکت ایران و خارجی که به دو زبان فارسی و خارجی تنظیم و ممهور به مهر اتاق بازرگانی باشد، قابل ترجمه و تأیید است. قراردادهای بخش دولتی تنظیمی به زبان خارجی قابل ترجمه و تأیید است.

 

کارت‌های اقتصادی

کارت‌های اقتصادی با مهر وزارت اقتصاد و دارایی قابل ترجمه و تأیید است.

 

 

«گواهی‌های کار»

نوع مدرک

شرایط تأیید

مدارک لازم جهت تأیید

گواهی‌های کار از مؤسسات و ادارات دولتی

گواهی‌های کار صادره از ادارات با مهر و امضای مرجع صادرکننده قابل ترجمه و تأیید است.

ارائه مدرک تحصیلی در صورت قید مدرک و عنوان شغلی لازم است.

گواهی‌های کار صادره از مهدکودک‌ها

گواهی‌های صادره از مهدکودک‌ها و مراجعی که زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت دارند، با تأیید سازمان بهزیستی قابل ترجمه و تأیید است.

ارائه مدرک تحصیلی در صورت قید مدرک و عنوان شغلی و ارائه لیست بیمه یا دفترچه بیمه برای اشتغال تمام وقت لازم است.

گواهی‌های اشتغال صادره از کارخانجات

گواهی‌های کار صادره از کارخانجات با ارائه مجوز فعالیت کارخانه از سوی سازمان صنایع یا با ارائه روزنامه رسمی قابل ترجمه و تأیید است.

ارائه مجوز فعالیت (اصل یا کپی مهر شده توسط کارخانه) یا روزنامه رسمی (اصل یا کپی مهر شده توسط کارخانه یا شرکت روزنامه رسمی)، و مدرک تحصیلی در صورت قید مدرک و عنوان شغلی و ارائه لیست بیمه یا دفترچه بیمه برای اشتغال تمام وقت لازم است.

گواهینامه صادره از آژانس‌های هواپیمایی و گردشگری

گواهی‌های کار صادره از آژانس‌های هواپیمایی و گردشگری چنانچه به صورت شرکتی اداره می‌شوند، با ارائه آخرین روزنامه رسمی و در غیر این صورت با تأیید سازمان هواپیمایی کشوری یا وزارت ارشاد قابل ترجمه و تأیید است.

ارائه روزنامه رسمی (اصل یا کپی مهر شده توسط شرکت یا شرکت روزنامه رسمی)، و مدرک تحصیلی در صورت قید مدرک و عنوان شغلی و ارائه لیست بیمه یا دفترچه بیمه برای اشتغال تمام وقت لازم است.

گواهی صادره از داروخانه‌ها

گواهی‌های کار صادره از داروخانه‌ها با تأیید انجمن داروسازان یا ارائه مجوز تأسیس داروخانه قابل ترجمه و تأیید است.

ارائه مجوز تأسیس (اصل یا کپی مهر شده توسط داروخانه)، و مدرک تحصیلی در صورت قید مدرک و عنوان شغلی و ارائه لیست بیمه یا دفترچه بیمه برای اشتغال تمام وقت لازم است.

گواهی کار صادره از شرکت‌ها

گواهی کار صادره از شرکت‌های خصوصی با ارائه آخرین روزنامه رسمی قابل ترجمه و تأیید است در صورتی که در گواهی صادره، مدرک تحصیلی قید شده باشد، ارائه مستند مزبور الزامی است. در صورتی که در گواهی صادره عنوان شغلی ذکر شده باشد، ارائه مدرک مرتبط الزامی است. چنانچه گواهی برای اشتغال تمام‌وقت صادر شده باشد، ارائه لیست بیمه یا دفترچه بیمه برای مدت مزبور لازم است. برای اشتغال پاره‌وقت، نیازی به ارائه لیست بیمه یا دفترچه بیمه نیست.

ارائه آخرین روزنامه رسمی (اصل یا کپی مهر شده توسط شرکت یا شرکت روزنامه رسمی)، و مدرک تحصیلی در صورت قید مدرک و عنوان شغلی و ارائه لیست بیمه یا دفترچه بیمه برای اشتغال تمام وقت لازم است.

گواهی‌های کار از بیمارستانها و درمانگاه‌ها

گواهی‌های کار صادره از بیمارستان‌ها با مهر سازمان نظام پزشکی یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا شبکه بهداشت و درمان و یا دانشگاه علوم پزشکی قابل ترجمه و تأیید است.

ارائه مدرک تحصیلی در صورت قید مدرک و عنوان شغلی و ارائه لیست بیمه یا دفترچه بیمه برای اشتغال تمام وقت لازم است.

گواهی‌های صادره از مطب پزشکان و دندانپزشکان

گواهی‌های صادره با مهر سازمان نظام پزشکی قابل ترجمه وتأیید است.

ارائه مدرک تحصیلی در صورت قید مدرک و عنوان شغلی و ارائه لیست بیمه یا دفترچه بیمه برای اشتغال تمام وقت لازم است.

گواهی‌های کار از دفاتر اسناد رسمی

گواهی‌های کار سردفتران اسناد رسمی با تأیید کانون سردفتران قابل ترجمه و تأیید است. گواهی کار سایر افراد شاغل در دفترخانه‌ها با مهر دفترخانه کفایت می‌کند و گواهی‌های کار شاغلین در کانون سردفتران با مهر اداره ثبت اسناد قابل ترجمه و تأیید است.

ارائه مدرک تحصیلی در صورت قید مدرک و عنوان شغلی و ارائه لیست بیمه یا دفترچه بیمه برای اشتغال تمام وقت لازم است.

گواهی کار صادره از واحدهای صنفی مختلف

گواهی‌های مزبور با تأیید اتحادیه صنفی یا ارائه جواز کسب مربوطه قابل ترجمه و تأیید است.

ارائه جواز کسب (اصل یا کپی مهر شده توسط واحد صنفی) و مدرک تحصیلی در صورت قید مدرک و عنوان شغلی و ارائه لیست بیمه یا دفترچه بیمه برای اشتغال تمام وقت لازم است.

 

«گواهی‌های متفرقه»

نوع مدرک

شرایط تأیید

مدارک لازم جهت تأیید

کارت واکسیناسیون

کارت واکسیناسیون با تأیید و مهرانیستیتو پاستور قابل ترجمه و تأیید است. رونوشت برابر با اصل گواهی‌های صادره از انیستیتو پاستور که یک موسسه بین المللی است و به زبان لاتین تحریر می‌شود نیز قابل ترجمه و تأیید است.
پیش از تحویل کارت واکسیناسیون برای ترجمه به دفتر ترجمه، کارت واکسیناسیون باید توسط انستیتو پاستور مهر شود و پس از ترجمه و تأییدات نیز ترجمه انجام شده باید توسط انستیتو پاستور مهر شود.

 

پرونده بهداشتی دانش‌آموزان

مدارک مزبور صادره از مدارس با تأیید مراکز آموزشی یا آموزش و پرورش منطقه قابل ترجمه و تأیید می‌باشد.

 

قبوض آب، برق، تلفن و گاز

اصل قبوض آب، برق، تلفن و گاز قابل ترجمه و تأیید است.

 

فیش‌های حقوقی

فیش‌های حقوقی ادارات دولتی با مهر کارگزینی یا ارائه حکم قابل ترجمه و تأیید بوده و فیش‌های حقوقی غیردولتی با مهر و امضای شرکت همراه با روزنامه رسمی قابل ترجمه و تأیید است.

آخرین روزنامه رسمی شرکت (اصل یا کپی مهر شده توسط شرکت یا شرکت روزنامه رسمی)

موجودی حساب بانکی

گواهی موجودی حساب‌های بانکی تا مبلغ صد میلیون ریال در سربرگ مخصوص بانک با مهر و امضا بانک ذیربط قابل ترجمه و تأیید است و مازاد بر آن باید به تأیید امضاکننده مجاز (امور بین‌الملل بانک) برسد. گواهی‌های گردش مالی حسابهای بانکی که مانده آن بالاتر از مبلغ فوق باشد با مهر و امضا معرفی شده بانک (امور بین‌الملل بانک) قابل ترجمه و تأیید می‌باشد.

 

گذرنامه

ترجمه گذرنامه و برابر با اصل کردن کپی آن توسط مترجم قابل تأیید در قوه قضائیه می‌باشد و گذرنامه‌های موعد منقضی نیز به منظور اطلاع از مندرجات آن همین قابلیت را داراست.

 

کارت بازرگانی

کارت بازرگانی قابل ترجمه و تأیید است همچنین رونوشت برابر اصل آن که توسط مترجم رسمی انجام گردیده، قابل ترجمه و تأیید می‌باشد.  

 

گواهینامه‌‌های دریانوردی

گواهینامه‌های دریانوردی با مهر شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قابل ترجمه و تأیید بوده و رونوشت برابر با اصل آن که توسط مترجم رسمی انجام شده باشد نیز قابل تأیید می‌باشد.

 

احکام قهرمانی و رشته‌های ورزشی

احکام قهرمانی در رشته‌های مختلف ورزشی با مهر سازمان تربیت بدنی یا فدراسیون ورزشی قابل ترجمه و تأیید می‌باشد.

 

بارنامه‌ها و اسناد صادرات و واردات

بارنامه‌های گمرکی و اسناد مربوط به واردات و صادرات یا رونوشت مصدق اسناد مزبور با مهر گمرک یا مهر سازمان هواپیمایی کشور یا سازمان بنادر و کشتیرانی، یا وزارت راه و ترابری قابل ترجمه و تأیید است.

 

گواهی کشتیرانی

گواهی‌های صادره از شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ممهور به مهر شرکت مزبور یا وزارت بازرگانی قابل ترجمه و تأیید است.

 

خرید و فروش کشتی

اسناد خرید و فروش کشتی‌ها با مهر دفاتر اسناد رسمی و با تأیید سازمان بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قابل ترجمه و تأیید است. همچنین اسناد کشتی‌های متعلق به دول بیگانه که در ایران قصد فروش دارند، پس از تأیید مقامات مربوط کشور متبوع کشتی و تأیید کنسولی ایران در آن کشور و تأیید وزارت خارجه در ایران قابل ترجمه و تأیید است و در صورتی که قرارداد در ایران تنظیم و طرف ایرانی قصد فروش کشتی را داشته باشد، مراتب پس از تأیید سازمان بنادر و کشتیرانی وزارت راه و ترابری قابل ترجمه و تأیید است.

 

گواهی‌های وکلا

گواهی‌های صادره از دفاتر وکالت و پروانه وکالت وکلای دادگستری با تأیید کانون وکلا یا مراکز امور مشاوران حقوقی وکلا و کارشناسان قابل ترجمه و تأیید است.

 

گواهی‌های فرهنگی هنری

گواهی صادره از فرهنگسراها و مراکز فرهنگی، هنری با تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا شهرداری قابل ترجمه و تأیید می‌باشد و گواهی‌های صادره توسط آموزشگاه‌ها یا مؤسسات هنری به استناد مجوز صادره از سوی مراجع ذیربط مانند اداره ارشاد، آموزش و پرورش مبنی بر بلا مانع بودن فعالیت مجاز مؤسسه در امور فرهنگی هنری، قابل ترجمه و تأیید است.

 

گواهی مربوط به روستاهای دور افتاده

گواهی مربوط به اشخاص در روستاهای دور افتاده با تأیید فرمانداری منطقه یا بخشداری محل یا شورای اسلامی یا نیروی انتظامی منطقه قابل ترجمه و تأیید است.

 

گواهی‌های بهداشتی

گواهی‌های بهداشتی برای صدور محموله‌های غذایی به خارج از کشور با تأیید «معاونت غذا و دارو» یا «دانشگاه‌های علوم پزشکی» یا «اداره کل نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی» (وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) قابل ترجمه و تأیید است.

 

پروانه‌های صادره از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

پروانه مطب، پروانه دائم پزشکی و پروانه تاسیس داروخانه با مهر و امضای مجاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پرشکی قابل ترجمه و تأیید بوده و در غیر اینصورت ارائه دانشنامه مربوط با مهر و امضای مجاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ترجمه ضرورت دارد.

ارائه دانشنامه تأیید شده مربوطه لازم است

اصل گواهی استاندارد محصولات صادراتی

اصل گواهی استاندارد محصولات صادراتی با مهر و امضای مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی قابل ترجمه و تأیید است.

 

تقدیرنامه‌ها

تقدیرنامه‌ها قابل ترجمه و تأیید است، مگر در صورت قید مدرک تحصیلی که در این صورت تأیید آن منوط به ارائه مدرک مورد استناد است.

 در صورت قید مدرک تحصیلی، ارائه مدرک تحصیلی لازم است.

گواهی‌های انجمن مهندسین

گواهی‌های انجمن مهندسین با مهر انجمن ها و ارائه دانشنامه قابل ترجمه و تأیید است.

 

شناسنامه ساختمان و پایان کار

شناسنامه ساختمان و پایان کار با مهر شهرداری محل احداث بنا قابل ترجمه و تأیید است.

 

 

«امور مربوط به اتباع بیگانه»

نوع مدرک

شرایط تأیید

مدارک لازم جهت تأیید

کارت اقامت اتباع بیگانه

کارت اقامت اتباع بیگانه صادره از امور اتباع بیگانه وابسته به وزارت کشور در صورتی قابل ترجمه و تأیید است که دارنده کارت از سوی اداره مزبور کتباً معرفی شده باشد.

 

کارت تردد اتباع خارجی

کارت تردد اتباع خارجی جهت استفاده داخلی است و قابل ترجمه و تأیید نیست.

 

گواهی صادره از سوی وزارت کشور در خصوص احوال شخصیه اتباع بیگانه

گواهی صادره از سوی وزارت کشور در خصوص احوال شخصیه اتباع بیگانه مانند تعدد فرزند و مشخصات همسر و ... قابل ترجمه و تأیید است. بنابراین اسناد عادی مبین ازدواج و طلاق قابلیت تأیید ندارد، مگر گواهی‌های صادره از وزارت کشور مبنی بر وقوع ازدواج و طلاق.

 

کپی برابر با اصل گذرنامه اتباع بیگانه

کپی برابر با اصل گذرنامه اتباع بیگانه پس از تأیید وزارت امور خارجه قابل تأیید است.

 

 

 

«اسناد و مدارک صادره از خارج از کشور»

نوع مدرک

شرایط تأیید

مدارک لازم جهت تأیید

مدارک صادره در خارج از کشور

مدارک صادره در خارج از کشور علاوه بر تأیید کنسولی ایران در کشور محل صدور مدارک مزبور با تأیید وزارت امور خارجه قابل ترجمه و تأیید است.

 

 

 

گواهی‌های صادره برای خارج از کشور

گواهی‌های صادره از طرف سازمان‌های دولتی یا غیردولتی خطاب به سفارت‌خانه های خارجی قابل ترجمه و تأیید نیست، مگر گواهی‌های مزبور فاقد عنوان باشد که در این صورت قابل ترجمه و تأیید است.

گواهی‌های صادره توسط شرکت‌های ایرانی برای افراد ایرانی مبنی بر پرداخت حقوق با ارز خارجی قابل ترجمه و تأیید نیست.

 

 

نکته :

هیچ متقاضی اجازه ندارد تنها ترجمه بخشی از سندی را مطالبه و بر آن اصرار ورزد زیرا ترجمه گزینشی مطالب ممنوع است لذا هر گونه سندی به اصطلاح از ب بسم الله تا ن پایان می بایست توسط مترجم ترجمه بشود.

 

 

نشانی های سودمند

 

«نشانیهای سفارتخانه‌ها ی کشورهای اسپانیائی زبان در تهران»

 

نام سفارتخانه

مشخصات

 

آرژانتین

نشانی: دروس، بلوار شهرزاد، خیابان یار محمدی، کوچه قو، پلاک ۶
تلفن: ۲۲۵۷۵۹۳۵ و ۲۲۵۷۵۹۳۴ و ۲۲۵۷۵۹۳۲ و ۲۲۵۷۵۵۵۵ و ۲۲۵۷۷۴۳۳ و ۲۲۵۷۷۴۳۲

فاکس: ۲۲۵۷۷۴۳۲

ساعات کار: یکشنبه تا پنجشنبه ۱۴- ۹

 

اروگوئه

نشانی: جردن، خیابان شهید عاطفی شرقی، کوچه شبنم، پلاک ۴۵
تلفن: ۲۲۰۵۲۰۳

فاکس: ۲۲۰۵۳۳۲۲

ساعات کار: یکشنبه تا پنجشنبه ۱۵:۳۰-۹

 

اسپانیا

نشانی: دروس، بلوار شهرزاد، خیابان کماسایی، کوچه اول شرقی، پلاک ۱۰
تلفن: ۴-۲۲۵۶۸۶۸۱

فاکس: ۲۲۵۶۸۰۱۶ و ۲۲۵۶۸۰۱۵

وب سایت:

ساعات کار: یکشنبه تا پنجشنبه ۱۶-۹

نشانی دفتر BLS: خیابان    کلاهدوز ، سه راه نشاط ، ابتدای کوچه اخلاقی ، پلاک 4 ، طبقه اول ، واحد یک

 

 

برزیل

نشانی: زعفرانیه، نبش خیابان بهار، خیابان یکتا، پلاک ۲۶
تلفن: ۲۲۷۵۳۱۰۸ و ۲۲۷۵۳۱۰۹ و ۲۲۷۵۲۷۱۱ و ۲۲۷۵۳۱۱۰

فاکس: ۲۲۷۴۴۰۰۹

وب سایت: www.braziliran.org

ساعات کار:  یکشنبه تا چهارشنبه ۱۲-۹

 

 

پرتغال

نشانی:  دروس، خیابان هدایت، کوچه روزبه، پلاک ۱۳
تلفن: ۲۲۵۸۲۷۶۰

فاکس: ۲۲۵۵۲۶۶۸

وب سایت: www.portugueseembassy.ir

ساعات کار:  دوشنبه تا جمعه ۱۷-۹

 

کلمبیا

نشانی:
تلفن:

فاکس:

ساعات کار:

 

 

کوبا

نشانی:

تلفن:

فاکس:

وب سایت: emb.cubaminrex.cu

ساعات کار:

 

 

مکزیک

نشانی: خیابان آفریقا، کوچه گلفام، پلاک ۱۲
تلفن: ۲۲۰۱۲۹۲۱ و ۲۲۰۵۷۵۹۰

فاکس: ۲۲۰۵۷۵۸۹

وب سایت: www.sre.gob.mx/iran

ساعات کار:  یکشنبه تا پنجشنبه ۱۷-۹

 

 

شیلی

نشانی:
تلفن:

فاکس:

وب سایت:

ساعات کار:  

 

 

نیکاراگوئه

نشانی:
تلفن:

فاکس:

وب سایت:

ساعات کار:

 

 

بولیوی

نشانی:
تلفن:

فاکس:

وب سایت:

ساعات کار:  

 

اکوادور

نشانی:
تلفن:

فاکس:

ساعات کار:

 

ونزوئلا

نشانی:  
تلفن:

فاکس:

وب سایت: www.iran.gob.ve

ساعات کار:  

 

 

«سفارتخانه‌های ایران در کشورهای مختلف  اسپانیائی زبان »

نام سفارتخانه

مشخصات

 

آرژانتین

نشانی: AVFIGUEROA ALCORTA 3229

تلفن: 8024821-00541
فاکس: 8054409-00541

سایت: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
ساعات کار: Monday to Friday 9.00 to 17.00

 

اروگوئه

نشانی:
تلفن: 

فاکس: 

ساعات کار:

اسپانیا

نشانی: calle de Jeres , 5 28016
تلفن: 116-913450112-0034

فاکس: 93451190-0034

 

برزیل

نشانی: SESM Av.das Nações, Qd. Lote 31, CEP 70421-900 Brasilia - DF - Brasil
تلفن: 32425733 - 32425124 - 005561

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

وب سایت: http://brasilia.mfa.gov.ir

ساعات کار: Saturday to Wednesday 8.00 to 17.00 

 

پرتغال

نشانی:  The Embassy Islamic Republic of Iran Rua Alto do Duque, 49 1400-009 Lisboa
تلفن: 00351213041850

وب سایت: www.iranembassy.com.pt

 

 

کلمبیا

نشانی: CALLE 96 NO.11A-16/20
تلفن: 6102204 - 00571

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

وب سایت:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

ساعات کار: Monday to Friday 8.00 to 17.00

کوبا

نشانی:
تلفن:

فاکس: 

وب سایت: 

ساعات کار:

 

 

مکزیک

نشانی: PASED DE LA REFORMA 2350 COL.LOMAS ALTAS
تلفن: 5965399 - 05 - 0052

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
وب سایت: www.sre.gob.mx/iran

ساعات کار: Monday to Friday 9.00 to 17.00

 

 

ونزوئلا

نشانی:  URB.VALLE  ARRIBA CALLE KEMAL ATATUTK(ANT ES CALLE LA VUELTA DEL ZORRO)

QUINTA OMMAT
تلفن: 9918268 - 0058212

فاکس: 9929989 - 0058212

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

«نشانیهای وزارتخانه‌ها»

نام وزارتخانه

مشخصات

 

علوم تحقیقات و فناوری

نشانی: شهرک قدس، میدان صنعت، خیابان خوردین، خیابان هرمزان، نبش خیابان پیروزان جنوبی

تلفن:  ۸۲۲۳۱۰۰۰

وب سایت: www.msrt.ir

 

بهداشت و درمان وآموزش پزشکی

نشانی: شهرک قدس، بلوار فرحزادی، بلوار ایوانک، ساختمان مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

تلفن:  ۸۰-۸۸۳۶۳۵۶۰  

فاکس:  ۸۱۴۵۳۲۴۴

وب سایت: www.behdasht.gov.ir

 

امور خارجه

نشانی: تهران، میدان امام خمینی، خیابان امام خمینی

تلفن: ۶۱۱۵۱

فاکس:  ۶۶۷۴۳۱۴۹   

وب سایت: www.mfa.gov.ir

فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشانی: میدان بهارستان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تلفن: ۳۳۹۶۶۰۵۵

فاکس:  ۳۳۹۶۶۰۵۷

وب سایت: www.farhang.gov.ir

وزارت اقتصاد و دارایی

نشانی: ميدان امام خمينی ( ره )، انتهای خيابان باب همايون، خيابان صور اسرافيل ، وزارت امور اقتصادی و دارايی

تلفن: ۳۹۹۰۹

وب سایت: www.mefa.gov.ir

وزارت راه وترابری

نشانی: ميدان آرژانتين، ابتدای بلوار آفريقا، وزارت راه وشهرسازی، ساختمان شهيد دادمان

تلفن: ۸۸۶۴۶۱۳۰-۴ و ۹-۸۸۸۷۸۰۳۱   

وب سایت: www.mrud.ir

 

«ادارات آموزش و پرورش شهر تهران»

نام مناطق

مشخصات

سازمان آموزش و پرورش استان تهران

نشانی:خیابان طالقانی، بعد از میدان فلسطین، نبش کوچه کیوان سازمان آموزش و پرورش استان تهران 
تلفن: ۸۸۹۶۱۵۲۳ و  ۵ – ۸۸۹۵۱۷۸۴

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران

نشانی:خیابان طالقانی غربی، بعد از میدان فلسطین، نبش خیابان سرپرست شمالی، اداره کل  آموزش و پرورش شهر تهران 
تلفن:۸۸۹۶۱۱۲۶ و ۸۸۹۶۱۱۷۵

وب سایت: www.tehranedu.ir

منطقه ۱

نشانی: میدان قدس، خیابان شهید باهنر، دزاشیب، جنب آتشنشانی
تلفن: ۷ – ۲۲۲۳۹۶۰۰

وب سایت: www.tehranedu1.ir

منطقه ۲

نشانی: سعادت آباد، ضلع شمال شرقی میدان فرهنگ
تلفن: ۹-۲۲۱۴۰۰۰۲

وب سایت: www.tehranedu2.ir

منطقه ۳

نشانی: خیابان ولیعصر، بالاتر از میرداماد
تلفن: ۸۴۳۸۲۱۰۰۱

وب سایت: www.tehranedu3.ir

منطقه ۴

نشانی: بزرگراه رسالت، نبش کرمان شمالی
تلفن: ۲۲۵۱۷۰۴۳ و۲۲۵۱۲۰۹۰ و ۲۲۵۱۲۴۴۴ و ۲۲۵۱۲۰۹۴ و ۲۲۵۱۹۹۶۹ و ۲۲۵۱۷۵۶۱

وب سایت: www.tehranedur4.ir

منطقه ۵

نشانی: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، نبش ابراهیمی
تلفن: ۴۴۰۶۴۴۳۴ و ۴۴۰۶۴۴۶۴ و ۸-۴۴۰۷۲۰۰۶

وب سایت: www.tehranedu5.ir

منطقه ۶

نشانی: میدان فلسطین، خیابان شهید سرپرست
تلفن:۸۸۹۷۷۷۳۱

وب سایت: www.tehranedu6.ir

منطقه ۷

نشانی: سید خندان، خیابان شهید کابلی (دبستان)، خیابان شهید حمیدی، پلاک ۳۷
تلفن: ۸۸۴۷۸۱۹۴  و ۸۸۴۷۸۱۹۳

وب سایت: www.tehranedu7.ir

منطقه ۸

نشانی: خیابان دماوند، ایستگاه خاقانی
تلفن: ۶ – ۷۷۹۳۴۳۸۳

وب سایت: www.tehranedu8.ir

منطقه ۹

نشانی: خیابان آزادی، خیابان نجارزادگان، کوچه سبزه زار
تلفن: ۹-۶۶۰۰۴۱۳۶

فاکس: ۶۶۰۱۲۴۲۱
وب سایت: www.tehranedu9.ir

منطقه ۱۰

نشانی: بزرگراه نواب صفوی، خیابان شهید محبوب مجاز (سینا سابق)
تلفن: ۱۴-۵۵۷۱۲۰۱۲

وب سایت: www.tehranedu10.ir

منطقه ۱۱

نشانی: خیابان ولیعصر، میدان منیریه، خیابان شهید صنیعی پور، چهارراه لشکر، خیابان منیریه، خیابان ترجمان شمالی
تلفن: ۶۶۹۵۶۱۵۹

وب سایت: www.tehranedu11.ir

منطقه ۱۲

نشانی: میدان شهدا، خیابان همایون ناطقی(خورشید)، جنب فروشگاه کتاب
تلفن: ۸-۷۷۵۳۴۰۷۶

وب سایت: ir.www.tehranedu12

منطقه ۱۳

نشانی: میدان شهید کلاهدوز، ابتدای سیمتری نیرویهوایی، پلاک ۱۰
تلفن: ۸-۷۷۴۷۶۰۰۶ و ۹-۷۷۴۶۷۰۰۱

وب سایت: www.tehranedu13.ir

منطقه ۱۴

نشانی: خیابان پیروزی، میدان چهارصد دستگاه
تلفن: ۴-۳۳۳۳۱۰۶۱

وب سایت: ir.www.tehranedu14

منطقه ۱۵

نشانی: میدان خراسان، خیابان خاوران، ایستگاه امیر سلیمانی، جنب بانک ملی
تلفن: ۳۳۷۰۵۱۷۱ و ۳۳۷۰۵۳۳۳

وب سایت: www.tehranedu15.ir

منطقه ۱۶

نشانی: خیابان شهید رجایی، پایین تر از میدان بهشت، سه راه اتکاء، خیابان شهید صیادی، ضلع شمال شرقی میدان چهارصددستگاه ( میدان باربری)
تلفن: ۱۹-۵۵۵۳۸۱۳

فاکس: ۵۵۵۳۸۲۲۱

وب سایت: www.tehranedu16.ir

منطقه ۱۷

نشانی: خیابان شهید منوچهر شیدایی، خیابان قزوین، نرسیده به دوراهی قپان
تلفن: ۵۵۷۰۹۸۸۸ و ۵۵۷۲۹۴۷۶ و ۵۵۷۷۵۲۴۸ و ۵۵۷۸۵۵۴۴

وب سایت: ir.www.tehranedu17

منطقه ۱۸

نشانی: بزرگراه آیت الله سعیدی، روبروی سه راه فلاح
تلفن: ۸-۶۶۲۲۲۲۱۵

وب سایت: www.tehranedu18.ir

منطقه ۱۹

نشانی: انتهای خط نازی آباد، ابتدای خیابان بهمنیار
تلفن: ۴-۵۵۰۰۳۱۶۰

وب سایت: ir.www.tehranedu19

منطقه ۲۰

(شهرری، ناحیه ۱)

نشانی: خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به پل سیمان، کوچه شهید براداران گلشنی
تلفن: ۲-۳۳۷۵۶۶۷۱ و ۳۳۷۴۷۲۲۲

منطقه ۲۰

(شهرری، ناحیه ۲)

نشانی: شهرری، خیابان فدائیان اسلام، خیابان ۳۵ متری امام حسین، روبروی سپاه ناحیه جنوب ری
تلفن: ۵۵۹۰۲۰۸۴ و ۵۵۹۰۲۰۸۲

اداره آموزش و پرورش استثنائی

نشانی: فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، خیابان شهید سلیمی جهرمی
تلفن:

 

 

«سایر مراکز»

سایر مراکز

مشخصات

 

دادگستری

نشانی: خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، نرسیده به خیابان زرتشت، نبش کوچه رهبان، پلاک ۱۸۱۶

تلفن: ۸۸۳۸۳۲۰۱-۳

وب سایت: www.justice.ir

مرکز تایید و استعلام دانشگاه آزاد اسلامی

نشانی: خیابان پاسداران، روبروی پمپ بنزین، گلستان هشتم (شهید کاظمی) نبش پایداری فرد، ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، امور فارغ التحصیلان

تلفن: ۲۲۵۸۵۸۶۸

مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان دادگستری

نشانی : تهران، خيابان آفريقاي شمالي، كوچه گلفام، پلاك ۵۴
تلفن: ۲۳۰۵۵۰۰۰ 

فاکس: ۲۲۰۲۴۸۶۸

وب سایت: www.23055.ir

 

 

دفتر روزنامه رسمی

نشانی: ضلع جنوبی پارک ‌شهر، خیابان بهشت، جنب شورای اسلامی شهر تهران

تلفن: ۵۵۶۰۲۰۵۴ و ۹-۵۵۶۰۴۰۹۵

فاکس: ۵۵۶۳۹۱۳۸

وب سایت: www.gazette.ir

ادراه ثبت سجلات و احوال وزارت امور خارجه

نشانی: خیابان سی‌تیر، نرسیده به خیابان سرهنگ سخائی ، کوچه انتخابیه، پلاک یک

 

اداره امور مترجمان رسمی قوه قضائیه

نشانی: میدان حسن‌آباد، جنب آتش نشانی، کوچه شهید سید صدری، پلاک ۴۸

تلفن: ۶۶۷۵۵۹۵۱

 

ثبت احوال امور

خارجه

نشانی: خیابان امام خمینی - بعد از میدان حسن آباد - نبش خیابان شیخ هادی - اداره کل ثبت احوال امورخارجه

تلفن: ۶۶۷۰۰۳۰۷ و ۶۰۹۰۲۵۳۳ و ۶۰۹۰۲۵۵۰

فاکس:  ۶۶۷۰۱۷۴۸

وب سایت: www.sabteahval.ir

 

امور اتباع مهاجرین خارجی وزارت کشور

نشانی: انتهای اتوبان حکیم غرب، بلوار تعاون، بلوار شهید فرساد، خیابان نیلوفر، اداره اتباع و مهاجرین خارجی استان تهران

تلفن:  ۴۴۱۶۸۰۰۰-۹

فاکس:  ۴۴۱۶۸۰۰۳

وب سایت: www.atbatehran.ostan-th.ir

 

گمرک

نشانی: خیابان ولی عصر (عج)، بالاتر از میدان ولی عصر (عج)، روبروی سینما آفریقا

تلفن:  ۸۲۹۹۱

وب سایت: www.irica.gov.ir

مؤسسه استانداردو تحقیقات صنعتی

نشانی: : تهران، ضلع جنوبي ميدان ونک

تلفن:  ۵-۸۸۸۷۹۴۶۱

فاکس:  ۸۸۸۸۷۱۰۳

وب سایت: 

اداره کل نظارت بر مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی

نشانی: تهران، منطقه ۱۱، انقلاب، خیابان فخر رازی، پلاک ۳، طبقه پنجم

تلفن:  ۶۶۴۶۷۴۹۴ و ۹-۶۶۴۶۷۲۶۷

 

انستیتو پاستور ایران

نشانی: انستيتو پاستور ايران، خيابان پاستور، پلاک ۶۹

تلفن:  ۲۰-۶۶۹۵۳۳۱۱

فاکس:  ۶۶۴۶۵۱۳۲

وب سایت: www.fa.pasteur.ac.ir

معاونت غذا و دارو

تلفن: ۶۶۴۱۷۲۵۳ و ۶۶۹۵۴۴۴۳

فاکس: ۶۶۷۰۵۸۶۸

وب سایت: www.fdo.behdasht.gov.ir

 

«امور بین‌الملل بانک‌ها»

نام بانک

مشخصات

 

بانک اقتصاد‌نوین

نشانی: خيابان آفريقا، بالاتر از چهارراه جهان كودك، نبش خيابان برادران شريفي، شماره ۵۱

تلفن:   ۸۴۶۱۰۰۰۰

وب سایت: www.en-bank.com

 

بانک پاسارگاد

نشانی: تهران، بلوار میرداماد، شماره ۴۳۰

تلفن:  ۸۲۱۸۹۱۲۲۱

فاکس: ۸۸۶۴۹۵۰۱

وب سایت: www.bpi.ir

 

بانک پارسیان

نشانی: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، نبش زرافشان، شماره۴

تلفن:   ۸۴۸۴۲۶۱۱

فاکس: ۸۸۳۶۲۷۴۴

وب سایت: www.parsian-bank.com

 

 

بانک تجارت

نشانی: تهران، خیابان شهید طالقانی، تقاطع استاد نجات الهی، شماره ۱۵۲

تلفن:   ۸۸۹۰۱۲۷۴ و ۸۸۹۰۱۲۷۵

فاکس: ۸۸۸۰۷۵۶۲

وب سایت: www.tejaratbank.ir

 

بانک توسعه‌صادرات

نشانی: میدان آرژانتین، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش خیابان پانزدهم، برج توسعه

تلفن:   ۸۸۷۰۹۰۲۲ و۸۸۷۰۷۹۵۱-۳ و ۸۱۹۲۰

فاکس: ۸۴۴۳۳۹۰۸

وب سایت: www.edbi.ir

 

بانک سامان

نشانی: خیابان ولیعصر، نرسیده به چهار راه پارک وی، نبش کوچه ترکش دوز

تلفن:   ۲۳۰۹۵۵۰۱

فاکس: ۲۶۲۱۰۹۳۱

وب سایت: www.sb24.com

 

بانک سپه

نشانی: تهران، میدان آرژانتین، بزرگراه آفریقا، نرسیده به پل همت، جنب ساختمان شهید دادمان وزارت راه و شهر سازی، برج نگین سپه، طبقه ۱۲

تلفن:   ۸۸۶۴۶۹۸۰-۸۱

فاکس: ۸۸۶۴۶۹۷۹

وب سایت: www.banksepah.ir

 

بانک صادرات

نشانی: خیابان سمیه، نرسیده به خیابان شهید مفتح، برج سپهر

تلفن:   ۸۴۷۶۱

وب سایت: www.bsi.ir

 

بانک صنعت و معدن

نشانی: خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع چمران، ایستگاه محمودیه، شماره ۲۹۱۷ برج فیروزه

تلفن:   ۲۲۰۲۹۸۱۱-۱۹

فاکس: ۲۲۰۲۹۸۵۴ و ۲۲۰۳۱۹۰۴

وب سایت: www.w3.bim.ir

 

بانک ملت

نشانی: خیابان طالقانى، نبش خیابان شهید عباس موسوى (فرصت سابق)

تلفن:   ۸۲۹۶۱

فاکس: ۸۲۹۶۲۷۰۲ و ۸۸۸۳۴۴۱۷

وب سایت: www.bankmellat.ir

 

بانک ملی

نشانی:تهران، بلوار ميرداماد، روبروي مسجد الغدير، طبقه فوقاني شعبه مهر ملي، اداره كل امور بين‌الملل

 

تلفن: ۲۳۵۸۳۱۱۰

فاکس: ۲۶۴۰۳۷۶۰

وب سایت:

 

 

«سازمان‌ها و کانون‌ها»

سایر سازمانها

مشخصات

 

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

نشانی: خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، نرسیده به خیابان زرتشت، نبش کوچه رهبان، پلاک ۱۸۱۶

تلفن: ۸۸۳۸۳۲۰۱-۳

وب سایت: www.justice.ir

 

سازمان هواپیمایی کشور

نشانی: خیابان پاسداران، نبش نیستان نهم، ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، امور فارغ التحصیلان

تلفن: ۲۲۵۸۵۸۶۸

 

سازمان بنادر و دریانوردی

نشانی : تهران، خيابان آفريقاي شمالي، كوچه گلفام، پلاك ۵۴
تلفن: ۲۳۰۵۵۰۰۰ 

فاکس: ۲۲۰۲۴۸۶۸

وب سایت: www.23055.ir

 

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

نشانی: ضلع جنوبی پارک ‌شهر، خیابان بهشت، جنب شورای اسلامی شهر تهران

تلفن: ۵۵۶۰۲۰۵۴ و ۹-۵۵۶۰۴۰۹۵

فاکس: ۵۵۶۳۹۱۳۸

وب سایت: www.gazette.ir

سازمان بهزیستی کشور

نشانی: خیابان سی‌تیر، نرسیده به خیابان سرهنگ سخائی ، کوچه انتخابیه، پلاک یک

سازمان نظام پزشکی

نشانی: میدان حسن‌آباد، جنب آتش نشانی، کوچه شهید سید صدری، پلاک ۴۸

تلفن: ۶۶۷۵۵۹۵۱

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران

نشانی: تهران، بزرگراه مدرس، خيابان شهيد دستگردي شرقي (ظفر سابق)، بين بزرگراه مدرس و خيابان نفت، نبش خيابان شهيد فريد افشار (رئيسي سابق)، پلاک۲۱۳

تلفن: ۲۲۲۶۰۶۸۹، ۲۲۲۶۰۶۹۰ 

وب سایت: www.karshenasan.ir

کانون سردفتران و دفتر یاران

نشانی: خیابان استاد مطهری، روبروی خیابان سنایی، پلاک ۲۷۳

تلفن:  ۸۸۷۰۵۳۱۸  و ۸۸۷۲۸۷۵۳  و ۸۸۷۰۵۱۹۰ و ۸۸۷۲۸۷۵۶

وب سایت: www.notary.ir

 

کانون وکلا

نشانی: میدان آرژانتین، خیابان زاگرس، شماره ۳

تلفن:  ۸۴۰۰۰

وب سایت: www.icbar.ir

 

انجمن حسابرسان خبره ایران

نشانی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، شماره ۱۰۸

تلفن:  ۸۸۹۰۲۹۲۶ و ۸۸۹۰۵۹۲۰ و ۸۸۸۹۳۹۶۷

فاکس:  ۸۸۸۹۹۷۲۲

وب سایت: www.iranianica.com

 

انجمن حسابرسان رسمی ایران

نشانی: تهران، خيابان سپهبد قرنی، تقاطع كريم‌خان زند، كوچه امانی، شماره ۴

تلفن:  ۴۲۹۲

فاکس:  ۸۸۸۰۱۹۱۰

وب سایت: www.iacpa.ir

 

انجمن داروسازان ایران

نشانی: کارگرشمالی، خیابان نصرت، پلاک ۵۳، طبقه اول

تلفن:  ۶۶۵۹۱۴۹۲-۴

فاکس:  ۶۶۹۲۹۶۳۹

وب سایت: www.anjomandaroosaz.blogfa.com

دفترارزشیابی مهارت‌های فنی‌و‌حرفه‌ای

نشانی: شهر کرج، میدان طالقانی، بالاتر از دادگستری، معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی، دفتر ارزشیابی مهارت
تلفن: ۰۲۶۳-۲۵۳۹۵۹۵

 

 

نشانی دفاتر پلیس 10+ خدمات الکترونیک نیروی انتظامی (تهران)

کد دفتر

نام دفتر

تلفن

آدرس

۲۱۱۱۷۶

آرژانتین

۸۸۷۰۰۲۲۰

میدان آرژانتین، خیابان هفتم وزرا و بخارست، پلاک ۱۸، طبقه اول

۲۱۱۱۳۵

آزادی

۶۶۸۴۲۱۷۸

خیابان آزادی، چهارراه خوش، جنب ایستگاه اتوبوس، پلاک ۱/۳۹۶، طبقه همکف، روبه روی روزنامه همشهری

۲۱۱۲۴۱

اتوبان شهید محلاتی

۳۳۰۸۱۵۳

اتوبان شهید محلاتی، ضلع شمالی میدان شهید محلاتی، نبش خیابان شریفی، بالای آژانس هواپیمایی، پلاک ۲۸

۲۱۱۲۵۴

افسریه

۳۳۸۱۲۳۷۰

بیست متری افسریه، نبش ۱۵ متری سوم، پلاک ۲۱۰ قدیم، ۳۳۷ جدید، طبقه اول

۲۱۱۲۳۴

اقدسیه

۲۲۴۹۶۰۳۰

انتهای اقدسیه، باند شمالی بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، جنب بانک پاسارگارد، ساختمان پزشکان، طبقه اول

۲۱۱۱۳۶

اکباتان

۶۶۰۶۵۶۴۰

میدان آزادی، ابتدای خیابان آزادی، روبروی ایران فیلم، نبش کوچه نورگاه، پلاک ۱، واحد ۳، طبقه اول

۲۱۱۲۵۲

امام حسین

۳۳۳۴۵۵۹۱

میدان امام حسین، تقاطع خیابان مرتجائی (شهرستانی) و خیابان اقبال لاهوری، روبروی سینما رنگین کمان، پلاک ۳۴۶

۲۱۱۲۰۶

امیرآباد شمالی

۸۸۳۳۳۴۴۳

امیرآباد شمالی، پایین تر از بیمارستان قلب، پلاک ۱۴۱۶، طبقه اول

۲۱۱۲۱۷

باقر شهر

۵۵۲۰۸۲۲۰

باقرشهر، ۳۰ متری امام خمینی، ۱۶ متری ولیعصر، جنب جامع ولیعصر، پلاک ۶۳

۲۱۱۲۱۸

بعثت

۵۵۳۳۴۸۹۴

خیابان رجائی، میدان بهشت، خیابان ابریشم، بلوار شهید دستواره، کوچه شهید طیبی یا ۴ غربی، پلاک ۲۵۵، طبقه اول، واحد ۱

۲۱۱۲۴۲

بلوار بهار

۷۷۳۱۱۹۶۴

حکیمیه، بلوار بهار، جنب بانک پاسارگار، پلاک ۱۴۹

۲۱۱۱۲۶

بلوار شهران

۴۴۳۰۱۹۳۴

اتوبان همت، بعد از چهارراه جنت آباد، ورودی شهران، بلوار شهران، نبش خیابان خداداد، پلاک ۵۰

۲۱۱۱۹۶

بهارستان

۳۳۱۳۴۸۷۶

میدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام، جنب بیمارستان شفا یحیائیان، نبش خیابان آقاجانلو، پلاک ۲۳۶ جدید، طبقه همکف و اول

۲۱۱۱۷۹

پارک ملت

۴۴۴۹۲۵۰۰

بلوار اشرفی اصفهانی، جنب پارکینگ طبقاتی مرکز خرید تیراژه، پلاک۲، طبقه ۲

۲۱۱۱۷۸

پاسداران

۲۲۷۶۳۸۷۶

پاسداران، ۲۰۰ متر پائین تر از چهارراه پاسداران، جنب فروشگاه تعاونی ۰۶، داخل پارکینگ ۰۶

۲۱۱۱۸۹

پل رومی

۲۲۲۱۶۱۵۷

شریعتی، بالاتر از پل صدر، نرسیده به پل رومی، نبش کوچه کارامیان

۲۱۱۱۱۱

پونک

۴۴۴۰۱۳۸۸

میدان پونک، بلوار میرزا بابایی، بین تقاطع عدل و سردار جنگل، نبش بن بست گلبرگ شمالی، پلاک ۹۶، طبق اول

۲۱۱۱۷۲

تجریش

۲۲۷۲۸۷۴۳

میدان قدس، ابتدای خیابان دربند، ساختمان گلها، پلاک۲۵، طبقه همکف، واحد۳

۲۱۱۱۲۴

تهران ویلا

۶۶۵۵۱۲۹۵

ستارخان، تهران ویلا، نبش خیابان توحیدی، جنب مسجد المهدی، ساختمان تهران ویلا(مشکی رنگ)، واحد ۴

۲۱۱۲۳۱

تهرانپارس

۷۷۲۹۲۷۷۸

تهرانپارس، بین فلکه سوم و چهارم،نبش ۲۰۸شرقی،طبقه فوقانی بانک ملت

۲۱۱۱۳۷

تهرانسر

۴۴۵۶۷۳۶۳

تهرانسر، بلوار لاله، بعداز خیابان طهماسبی، روبروی قنادی مولائی، پلاک ۱۴۶

۲۱۱۳۱۱

جشنواره

۷۷۷۹۷۷۳۵

تهرانپارس، خیابان شهید ناهیدی(جشنواره)، میدان اشراق، خیابان شهید زهدی(امین)، چهارراه تپه، ۴۵ متری شریعتی، پلاک ۹۶

۲۱۱۲۰۱

جمهوری اسلامی

۶۶۵۹۶۵۵۰

خیابان جمهوری اسلامی، تقاطع اسکندری جنوبی، روبروی بانک مسکن، پلاک۳۸۳

۲۱۱۱۲۱

جنت آباد

۴۴۱۴۰۷۲۹

آیت اله کاشانی، سه راه جنت آباد، روبه روی مجتمع آموزشی فارابی، طبقه بالای عکاسی ناصر

۲۱۱۲۰۲

چهار راه ابو سعید

۵۵۱۶۹۵۵۶

چهارراه ابوسعید، بسمت شمال، خیابان وحدت اسلامی،  پلاک۸۰۷

۲۱۱۲۳۵

چهار راه تیرانداز

۷۷۲۹۵۰۵۱

تهرانپارس، فلکه اول، ضلع جنوب غربی فلکه، ابتدای خیابان گلبرگ، (۱۴۲ غربی) پلاک ۶، طبقه اول

۲۱۱۲۴۸

چهارراه کرمان

۸۸۴۳۸۴۱۷

خیابان گلبرگ غربی،  روبروی ۱۶ متری اول، پلاک ۴۰۲

۲۱۱۱۷۱

چیذر

۲۲۲۱۴۴۶۱

چیذر، میدان امامزاده علی اکبر، کوچه رحیمی، ساختمان تجاری، ۴۷ طبقه ۱

۲۱۱۱۵۱

خانی آباد نو

۵۵۰۰۶۰۶۶

خانی آباد نو، ابتدای خیابان مهران، نبش سه راه شریعتی،  ساختمان تاج، پلاک ۷، طبقه اول

۲۱۱۲۵۷

خاوران

(میدان بسیج)

۳۳۶۵۷۱۳۴

سه راه افسریه، خیابان خیاوران، روبروی پایانه مسافری، پلاک ۱۶۲

۲۱۱۲۱۳

خزانه

۵۵۰۵۵۴۴۹

خیابان شهید رجایی، ایستگاه بانک، روبروی درمانگاه اطمینان، پلاک ۳۶۷

۲۱۱۱۹۹

خیابان ۱۷ شهریور

۵۵۰۴۱۲۲۰

خیابان شوش شرقی، نرسیده به خیابان ارج، جنب درمانگاه رازی، پلاک ۱۷۴

۲۱۱۱۲۵

خیابان آیت ا... اشرفی اصفهانی

۴۴۸۳۷۹۰۵

اشرفی اصفهانی، بالاتر از نیایش، ساختمان طبرستان، واحد۲

۲۱۱۲۷۱

خیابان ابوذر

۵۵۱۴۲۸۳۰

 

۲۰متری ابوذر، مقابل مسجد جامع ابوذر، پلاک ۲۰

۲۱۱۱۴۷

خیابان خلیج مرکزی

۶۶۲۵۷۶۵۰

بزرگراه فتح، جاده قدیم کرج، خیابان خلیج فارس، روبروی بیمارستان فیاض بخش (شماره۲)، ساختمان پاسارگاد، پلاک ۴۰۵، طبقه اول

۲۱۱۲۹۲

خیابان شهید لواسانی

۲۲۷۵۷۳۸۸

تجریش، خیابان شهید لواسانی، پلاک ۹۹

۲۱۱۱۴۵

خیابان شهید نواب صفوی

۶۶۸۹۱۳۷۹

خیابان امام خمینی، بین نواب و چهارراه رودکی، پلاک ۴۴۷، طبقه اول

۲۱۱۱۸۸

خیابان شهیدان کشوری

۲۲۸۹۱۶۱۹

خیابان پاسداران، روبروی دانشکده علوم بانکداری(سه راه ضرابخانه)، جنب تالار محمد، پلاک۹۶، طبقه همکف

۲۱۱۲۹۱

خیابان شهیدکلاهدوز ، چهارراه قنات

۲۲۷۶۷۹۳۱

خیابان شهید کلاهدوز، بعد از ۴راه قنات، روبروی بانک سپه، پلاک ۲۲۲، طبقه اول، واحد ۳

۲۱۱۲۶۲

خیابان نبرد شمالی

۳۳۱۷۴۰۶۴

چهارراه کوکاکولا، خیابان نبردشمالی، پایین تراز۴راه نبی اکرم، نبش کوچه کاظمی زاده، پلاک ۸۷

۲۱۱۱۴۸

خیابان نیلوفر غربی

۴۴۵۴۶۶۶۱

تهرانسر، بلوار اصلی، نبش چهارراه صدف، پلاک ۴۵، واحد ۱ 

۲۱۱۲۳۸

خیابان هنگام

۷۷۱۹۶۶۶۵

خیابان هنگام، میدان الغدیر، جنب بانک مسکن، پلاک ۲۶۴

۲۱۱۱۹۲

دانشجو

۶۶۷۴۱۸۷۶

خیابان انقلاب، جنب پارک دانشجو، نبش خیابان رازی، ساختمان ۱۱۳۴ ،پلاک۱۰۳۶ جدید، طبقه اول، واحد ۹

۲۱۱۲۳۲

دردشت

۷۷۹۵۲۴۵۸

بزرگراه رسالت، خیابان دردشت، جنب پارک شقایق، پلاک۱

۲۱۱۲۱۹

دولت آباد شهرری

۳۳۷۵۲۵۴۱

شهرری، دولت آباد، جاده سوم، تقاطع بلوار قدس، نبش مجتمع تجاری سپاهان

۲۱۱۱۹۵

راه‌آهن

۵۵۶۷۰۲۷۱

میدان گمرک، خیابان هلال‌احمر، بین درمانگاه استخر و داروخانه شلمچه،بن‌بست۱، پلاک ۲، طبقه همکف

۱۱۱۱۱۱۱۱

رهگشا

۸۸۸۸۸۸۸۸

رهگشا، درب قرمز

۲۱۱۱۲۳

زنجان شمالی

۶۶۵۵۰۸۷۴

خیابان آزادی، خیابان زنجان شمالی، بلوار سیادت، جنب مجتمع تجاری مفید، پلاک ۲۳

۲۱۱۱۸۷

زیر پل سید خندان خیابان میر مطهری

۸۸۵۴۴۳۵۳

ضلع جنوبی پل سید خندان، خیابان میرمطهری، پلاک ۸۸، طبقه ۱

۲۱۱۱۱۴

ستارخان ، (شهر زیبا سابق)

۶۶۵۵۳۱۷۳

ستارخیابان، روبروی باقرخان، بالای بانک ملی، پلاک ۱۳۶، واحد ۲

۲۱۱۱۲۷

ستاری جنوبی

۴۴۱۴۹۰۶۰

شهید ستاری جنوبی، اتوبان شهید ستاری جنوبی، بعداز بلوار فرودس غرب، نبش خیابان ۱۷شرقی، پلاک ۱۸، واحد ۳

۲۱۱۲۰۵

سرچشمه

۳۳۵۲۳۴۳۸

خیابان شهید مصطفی خمینی، بعد از ۴ راه سرچشمه، نبش کوچه افشار، پلاک ۴۷۷

۲۱۱۱۷۵

سعادت‌آباد

۸۸۵۷۲۲۷۰

سعادت آباد، پل مدیریت، بعد از چهار‌راه سعادت‌آباد، چهار‌راه مسجد قدس، ابتدای بلوار دریا،پلاک ۳۰، طبقه بالای داروخانه دریا

۲۱۱۱۴۱

سه‌راه آذری

۵۵۷۸۸۲۴۱

خیابان قزوین، دوراهی قپان،پلاک ۹۴۹، طبقه فوقانی بانک مسکن

۲۱۱۲۵۸

سه راه سلیمانیه

۳۳۳۱۸۹۶۹

خیابان پیروزی، سه راه سلیمانیه، چهارراه پرواز، نبش زینتی افخم، پلاک۳۷۰، طبقه۱

۲۱۱۱۷۳

سهروردی

۸۸۴۱۸۵۰۱

خیابان مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، قبل از باشگاه بانک سپه، سمت چپ، پلاک ۶۳، طبقه همکف

۲۱۱۲۰۳

شریعتی

۷۷۵۱۶۶۵۳

خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه طالقانی، روبروی بیمارستان پاسارگاد، پلاک ۱۴۱

۲۱۱۲۳۳

شمس آباد

۲۲۳۲۲۹۹۹

مجیدیه شمالی، میدان ملت، خیابان شهید امیر کیانوش، خیابان شهید حسین، جنب مسجد شهید حسین، طبقه اول

۲۱۱۲۴۵

شمیران، رودبار قصران

۲۶۵۳۲۵۹۲

لشگرک، زردبند، جنب مسجد حضرت علی، پلاک ۱۴۰، طبقه اول، روبروی دفتر اسنادرسمی شماره ۱، فشم

۲۱۱۲۱۱

شهر‌ری

۳۳۳۹۳۹۷۰

شهر‌ری، خیابان فدائیان اسلام، بعد از پل سیمان، روبروی اداره برق، پلاک ۳۴۹، طبقه اول

 

۲۱۱۱۴۹

شهرک اکباتان

۴۴۶۳۱۳۴۷

اکباتان، ورودی از طرف جاده مخصوص، ابتدای بلوار اصلی، ساختمان وانان، پلاک ۷، طبقه همکف، واحد ۳

۲۱۱۱۱۸

شهرک ژاندارمری

۴۴۲۴۶۴۵۲

شهرک ژاندارمری، خیابان ایثار، جنب مسجد امیر المومنین، طبقه۱، انتهای سالن

۲۱۱۱۱۵

شهرک غرب، زرافشان

 

۸۸۵۷۸۸۵۱

بلوار شهید دادمان، نرسیده به پل یادگار امام، بعد از خیابان معراج، پلاک ۱۴۷

۲۱۱۱۴۶

شهرک ولیعصر(عج)

۶۶۳۲۱۸۴۹

شهرک ولیعصر، خیابان حیدری شمالی، نبش خیابان شهیدان بهرامی ( یاران) پلاک ۲۴۷

۲۱۱۲۴۹

شهید افشاری

۷۷۹۳۹۸۴۸

خیابان دماوند، ایستگاه پل خیابان پدرثانی (افشاری)، پلاک ۱، طبقه ۱

۲۱۱۲۴۴

شهید باقری

۷۷۹۲۴۵۸۰

ضلع جنوب غربی میدان هفت حوض، جنب بانک تجارت، پلاک۲، واحد۲

۲۱۱۱۹۳

شوش

۳۳۵۵۹۵۶۴

میدان خراسان، اول خیابان خراسان، پلاک ۹

۲۱۱۱۱۶

صادقیه

۴۴۲۴۱۷۴۰

بین فلکه اول و دوم صادقیه، روبروی پاساژ کیمیا، جنب پاساژ شب تاب، پلاک ۷۵۱، طبقه اول، روی همکف، واحد۴

۲۱۱۱۸۶

عباس آباد ، قلهک

۲۲۶۳۶۰۲۸

شریعتی، بالاتر از یخچال، روبروی مسجد جامع قلهک، کوچه شیرین

۲۱۱۱۹۷

فاطمی

۸۸۹۷۴۲۲۲

خیابان فاطمی، روبروی وزارت کشور، نبش کوچه چهارم، پلاک۶۶، طبقه ۱

۲۱۱۲۶۱

قصر فیروزه

۳۳۶۵۵۱۹۳

افسریه، بلوار قصر فیروزه، اول ۲۰ متری قائم، نبش کوچه شهید عطایی یکم ، پلاک ۲۴۹

۲۱۱۲۴۷

قنات کوثر

۷۷۰۵۷۹۶۴

شهرک امید (میدان قنات کوثر)، روبروی درب پایین شهرک امید

۲۱۱۱۹۴

کارگر جنوبی

۶۶۴۸۸۵۶۲

خیابان کارگر جنوبی، بین میدان حر و چهارراه لشگر، نبش کوچه قدیانی، پلاک ۸۷۵، طبقه اول

۲۱۱۱۴۴

کارون

۶۶۸۴۳۱۴۱

خیابان کارون، بین خیابان مرتضوی و خیابان مالک اشتر، پلاک ۱۸۵، طبقه اول

۲۱۱۱۱۲

کاشانی

۴۴۰۶۱۴۹۵

فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، جنب پمپ بنزین، پلاک ۲۵، طبقه اول

۲۱۱۱۴۳

گلستان

۴۴۱۱۴۷۰۰

بلوار دهکده المپیک، جنب خیابان ۳۹، پلاک ۴

۲۱۱۱۱۹

گیشا

۸۸۲۷۸۹۷۹

گیشا، بین خیابان اول و سوم، پلاک ۲۰، طبقه اول، واحد۳

۲۱۱۲۵۹

مشیریه

۳۳۴۹۰۵۴۹

مشیریه، میدان آقانور، خیابان ۳۰متری صالحی، کوچه ۵ غربی، پلاک ۲، طبقه اول

۲۱۱۱۸۲

ملاصدرا

۸۸۲۱۳۹۲۳

خیابان ملا صدرا، روبروی بیمارستان بقیه الله، پلاک ۱۹۵

۲۱۱۲۷۲

میدان الغدیر جنوبی

۶۶۳۲۳۲۵۶

یافت آباد، بلوار الغدیر جنوبی، نبش کوچه شبنم، پلاک ۱، واحد ۱

۲۱۱۲۳۶

میدان رسالت

۷۷۲۰۲۵۸۴

میدان رسالت، بالاتر از مسجدالرسول، جنب موسسه قوامین پلاک

۲۱۱۱۲۲

میدان سرو

۲۲۰۹۸۴۱۶

میدان سرو، ضلع شمالغربی، روبروی بانک سپه، ابتدای خیابان شبنم، پلاک ۵، طبقه اول

۲۱۱۲۱۶

میدان شهرری

۵۵۹۷۰۴۴۴

شهرری، میدان شهرری، خیابان قم، نرسیده به مخابرات، پلاک ۱۷۹

۲۱۱۲۴۶

میدان هروی

۲۲۹۳۰۱۵۴

میدان هروی، خیابان وفامنش، مجتمع ایران زمین، طبقه اول ، واحد ۲۰۴

۲۱۱۱۸۳

میرداماد

۲۲۲۷۷۸۰

میرداماد، میدان مادر، بطرف شریعتی،نبش خیابان رودبار غربی

۲۱۱۲۱۵

نازی آباد

۵۵۳۳۵۶۴۰

خیابان نازی آباد، بازار دوم نازی آباد، خیابان مدائن، (روبه روی بازار روز)، خیابان نیکومرام جنوبی، پلاک ۶۱

۲۱۱۲۳۹

نظام آباد

۷۷۸۱۴۰۰۱

چهارراه نظام آباد، تقاطع شهید مدنی و سبلان، جنب سینما شاهد، نزدیک مترو سبلان، پلاک ۴۱،همکف، کد پستی ۱۶۴۳۷۵۸۴۱۱

۲۱۱۲۴۳

نیاوران

۲۶۱۲۵۵۵۰

نیاوران، خیابان پورابتهاج، ایستگاه کاشانک، پلاک۳۰۸

۲۱۱۲۵۳

نیروی هوایی

۷۷۴۰۵۰۰۶

خیابان پیروزی، خ پنجم نیروی هوایی، بالای فلکه ۲ نیروی هوایی، پلاک ۲۴۳، جنب ۳۵/۵

۲۱۱۱۵۲

هفت تیر

۸۸۸۲۵۰۹۴

ضلع شمالی میدان هفت تیر، نبش کوچه شاهرخ، پلاک ۳۰

۲۱۱۲۳۷

وفادار غربی

۷۷۷۱۹۶۸۷

فلکه دوم تهرانپارس، خیابان فرجام، بین زرین و رشید، پلاک ۱۶۲، طبقه همکف

۲۱۱۱۹۸

 

ولیعصر(عج)

۸۸۹۴۵۳۴۷

خیابان ولیعصر، بالاتر از زرتشت، مقابل پمپ بنزین، نبش کوچه نوربخش، ساختمان بهرام، پلاک۱، طبقه۱، واحد ۱

۲۱۱۱۷۴

ونک

۸۸۸۸۲۲۴۴

خیابان ولیعصر، ۲۰۰ متر بالاتر از میدان ونک، خیابان برادران شریفی، بعد از کلانتری ۱۰۳ گاندی، پلاک ۱۰، طبقه همکف، واحد ۲

۲۱۱۱۳۱

یافت آباد

۶۶۳۲۲۹۸۱

 

بزرگراه آیت اله سعیدی، پایین تر از چهارراه یافت آباد، بعد از آتش نشانی، نبش کوچه شهید نقدی، پلاک ۱۰۵۸، طبقه اول

۲۱۱۱۸۵

یوسف آباد

۸۸۶۰۶۰۲۷

یوسف آباد، خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی، نبش خیابان۴۰،  پلاک ۲۹۲ ،طبقه اول، واحد۴

 

«مراکز ثبت احوال تهران»

منطقه

تلفن

فکس

آدرس

اداره کل ثبت احوال استان تهران

۸۸۱۴۰۷۱۳

۸۸۸۶۰۴۷۸ ۸۸۸۶۰۴۳۳

۸۸۸۶۰۴۳۵

۸۸۱۴۰۷۱۰

خیابان ميرزاي شيرازي خیابان شهیدخدري پلاک ۶۶ اداره كل ثبت احوال استان تهران

بهشت زهرا

۵۵۲۰۲۱۳۶

۵۵۲۰۲۱۳۶

تهران، جاده قدیم قم، داخل بهشت زهرا، ساختمان شماره ۲، انتهای قطعه ۶

منطقه غرب

۶۶۰۴۴۹۵۰

۶۶۰۶۷۴۵۲

۶۶۰۴۷۷۷۶

خیابان آزادی، بعد از یادگار امام، نرسیده به دانشگاه صنعتی شریف، خیابان حبیب الهی، پلاک ۱۸

منطقه مرکزی

۶۶۴۶۴۸۰۶

۶۶۴۶۰۳۹۱

۶۶۹۶۵۱۳۰

میدان حسن آباد، خیابان وحدت اسلامی، ابتدای خیابان اوسعید، پلاک ۱۸۶

منطقه شرق

۳۳۴۳۹۹۶۱-۳

۳۳۴۳۹۹۷۱

۳۳۴۳۹۹۷۰

بزرگراه شهید محلاتی، بلوار نبرد جنوبی، جنب کلانتری ۱۳

منطقه شمال

۷۷۶۳۳۷۳۶

۷۷۵۱۳۲۲۱-۲

۷۷۶۳۳۷۳۶

خیابان شریعتی، پایین تر از بهار شیراز، روبروی سینما ایران

منطقه جنوب

۵۵۹۰۴۶۶۱-۴

۵۵۹۰۶۹۱۴

انتهای خیابان شهید رجائی، روبرو شهرداری منطقه ۲۰

شمیران

۲۲۶۶۷۳۵۵

۲۲۶۶۷۳۵۷

۲۲۶۶۷۵۵۰

خیابان ولیعصر، خیابان مقدس اردبیلی، پلاک ۴۴، اداره ثبت احوال شمیران

اسلامشهر

۲۳۶۰۴۷

۲۳۶۰۴۹۹

۲۳۵۱۶۰۰

اداره ثبت احوال اسلامشهر

پاکدشت

۳۰۲۱۳۴۳

۳۰۲۶۲۶۳

۳۰۲۶۲۶۳

پشت شهرداری، خیابان یاس، یاس ۴، اداره ثبت احوال پاکدشت

شهریار

۳۲۲۲۳۶۶

۳۲۵۴۶۴۷

۳۲۵۴۶۴۶

شهرک اداری، فلکه دوم، اداره ثبت احوال شهریار

رباط کریم

۴۲۱۱۱۱۳

۴۲۱۱۱۱۴

۴۲۱۱۱۱۴

بلوار آزادگان، شهرک فرهنگیان ، اداره ثبت احوال رباط کریم

کهریزک

۵۶۵۲۲۸۵

۵۶۵۲۳۹۵۵

۵۶۵۲۲۴۷۴

بلوار شهید بهشتی، شهرک، اداره ثبت احوال کهریزک

فیروزکوه

۶۲۲۶۸۸۸

۶۲۲۲۰۰۹

۶۲۲۸۴۵۵

خیابان فرمانداری سایت اداری، اداره ثبت احوال فیروزکوه

شهر قدس

۳۸۲۲۰۰۰

 

اداره ثبت احوال شهر قدس

ملارد

۶۴۵۵۵۲۵

۶۴۵۸۵۵۱

بلوار رسول اکرم ، نرسیده به خیابان مصیب زاده، جنب بانک کشاورزی

ورامین

۲۲۵۳۰۴۰

۲۲۵۳۱۱۵

۲۲۵۳۸۴۰

مجتمع ادارات، خیابان کار، اداره ثبت احوال ورامین

شهرری

۵۵۹۰۴۶۶۱-۴

۵۵۹۰۶۹۱۴

شهرری، خیابان شهید رجایی، رو به روی شهرداری منطقه ۲۰، جنب ایستگاه مترو شهرری

بهارستان

۵۶۷۴۸۶۷۰

۵۶۴۷۸۶۷۰

جاده ساوه، شهرستان بهارستان، جنب بانک صادرات، ساختمان ربیع، طبقه اول

 

«شعبه‌های تأمین اجتماعی تهران»

کد

شعبه

تلفن

آدرس

۱۲۶

 

۲۲۷۲۳۸۰۰-۱

شمیران، میدان قدس، اول خیابان شهید باهنر (نیاوران)، جنب پارکینگ شهرداری

۳۳

 

۲۶۶۰۰۸۱۳-۴

خیابان شریعتی، پایین تر از سینما فرهنگ، روبه روی دولت، پلاک ۱۵۹۶

۱۶

 

۳۳۷۴۶۳۴۳

شهرری، خیابان ورامین، نرسیده به میدان معلم، نبش خیابان نبی پور، پلاک ۱۸۰

۱۱۳

۳

۳۳۱۳۲۹۸۴

۳۳۵۶۱۱۴۸

خیابان شوش شرقی، خیابان شهید رحیم پیمانی، پلاک ۱۱۲، طبقه همکف

۵۰

۴

۳۳۳۶۴۱۰۴

خیابان دماوند، نبش بزرگراه امام علی، پلاک ۱۲۲۸

۳۷

۵

۳۳۶۸۵۲۲۷

میدان خراسان، ۱۷ شهریور جنوبی، پائین تر از تیر دوقلو، روبه روی مسجد رضوان

۸۴

۸

۳۳۹۶۰۷۷۰

خیابان جمهوری، ابتدای خیابان ظهیر الاسلام، مقابل کوچه خاورمیانه،  پلاک ۲۳

۴۸

۸

۳۳۱۱۶۴۴۹

میدان مخبرالدوله، سعدی شمالی ،چهارراه منوچهری، نبش کوچه دیبا ،طبقه فوقانی بانک تجارت، پلاک ۳۰

۱۳۳

۹

۸۸۴۳۷۲۲۷

خیابان عباس آباد، نرسیده به چهارراه سهروردی، پلاک ۱۲۲

۱۰

۹

۲۲۵۱۱۰۸۵

بزرگراه رسالت، نرسیده به مجیدیه، کوچه طلوعی، پلاک ۱۴، طبقه همکف

۹۲

۱۲

۳۳۶۰۶۰۹۰-۲

میدان شوش، خیابان فدایان اسلام، بعد از پل بعثت، خیابان فرزانه، پلاک ۲۰۵، طبقه دوم

۹۴

۱۶

۷۷۹۸۰۴۴۵

خیابان دماوند، نرسیده به چهارراه خاقانی، جنب پمپ بنزین فرخی، پلاک ۳۰۲    

۴۱

۱۶

۷۷۸۸۷۷۶۵

تهران پارس، خیابان ۱۵۸ شرقی، تقاطع چهاراه تیرانداز، پلاک ۱۱۰ ،همکف

۴۵

۱۹

۸۸۸۰۰۴۸۰

خیابان استاد نجات الهی (ویلاسابق) ، خیابان سپند شرقی ، طبقه اول ، پلاک ۵۰ ، واحد ۱ شمالی

۱۳۹

۱۹

۸۸۳۱۷۷۵۷-۸

خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، پلاک ۸۶، ط اول

۲۰

۱۹

۳۳۳۰۹۱۲۳-۴

میدان شهدا ، خیابان پیروزی ، بعد از چهارراه صد دستگاه ، طبقه زیر بانک رفاه کارگران

۱۱۶

۲۱

۳۳۹۵۶۳۵۶

میدان امام خمینی ،خیابان باب همایون،کوچه جناب ، پلاک ۱

۹

۲۲

۸۸۳۰۱۳۴۶

کریمخان، خیابان ثنایی، بالاتر از میدان ثنایی، جنب بانک سپه، پلاک ۶۷، طبقه اول

۵۵

۲۲

۸۸۷۱۴۲۸۷

خیابان شهید بهشتی ، خیابان وزرا، نبش کوچه هشتم ، پلاک ۲، طبقه زیر زمین

۹۰

۲۳

۵۵۵۸۳۰۴۱-۲

خیابان ۱۵ خرداد شرقی، جنب پله نوروزخان ، سرای سعدیه، طبقه اول

۴۶

۲۳

۵۵۶۲۲۳۲۸

خیابان وحدت اسلامی ، چهارراه ابوسعید، اول خیابان ۱۵ خرداد غربی، پلاک ۸۶۵

۱۲

۲۴

۷۷۷۲۲۵۵۳-۴

فلکه دوم تهران پارس، اول فرجام، ضلع جنوبی خ فرجام، اولین ساختمان، پلاک ۶، طبقه اول

۷۱

۲۴

۷۷۷۲۲۰۴۱

فلکه سوم تهرانپارس، نبش شمال غربی فلکه، پلاک ۲۵۰

۵۳

۲۶

۶۶۹۵۲۲۵۶-۷

خیابان جمهوری، بین ولیعصر و شیخ هادی، روبروی مسجد جامع جمهوری ،پاساژ پرنیان، طبقه اول، واحد۷

۱۸

۲۹

۷۷۶۴۲۲۶۳

خیابان شریعتی، جنب سینما سروش، ساختمان ۲۵۱، طبقه همکف

۹۷

 

۰۲۲۱۲۵۸۷۳۱۲

جاده دماوند، منطقه صنعتی خرم دشت، بلوار اصلی خرم دشت، بعد از خیابان اول غربی، پلاک ۲۲۶ و ۲۲۸

۱۴۲

 

۰۲۲۸۲۲۵۲۳۸

اسلامشهر، بین خیابان مهدیه و صاحب الزمان، روبروی پارک امیر کبیر، جنب اتو سرویس بصیری، پلاک ۶۳۹

۷۹

 

۰۲۹۲۳۰۴۶۲۲۲

ابتدای شهرستان پاکدشت، بلوار شهید قمی، خیابان نقشینه ۱۳

۷۷

 

۴۲۱۱۰۷۰۰۲۲۹

رباط کریم، جنب فرمانداری، جنب کارواش سپیدار، پلاک ۱۱۰۴

۳۰

 

۰۲۲۹۴۲۳۹۶۰۰

رباط کریم، جاده اصلی رباط کریم به سمت اسلامشهر، روبروی شهرداری، طبقه همکف شورای شهر

۵۷

 

۰۲۶۲۳۲۷۱۸۸۹

شهریار، خیابان معلم، نرسیده به میدان معلم ،پلاک ۱۷

۹۳

۱

۶۶۴۱۲۸۲۷

طالقانی غربی، نرسیده به میدان فلسطین، چهارراه سرپرست، پلاک ۵۲۸، طبقه دوم

۲۳

۱

۶۶۹۷۴۶۳۷

میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، پلاک ۱۲۵۱، طبقه اول جنوبی

۵۲

۲

۵۵۴۲۷۴۰۳

خیابان کارگر جنوبی، چهارراه لشگر، خیابان کمالی، پلاک ۸۲

۱

۶

۶۶۶۹۰۸۶۹

میدان شمشیری (سه راه آذری)، طبقه فوقانی بانک رفاه شعبه غرب، پلاک ۲۳۹

۲۶

۷

۶۶۳۷۷۵۰۹

خیابان رودکی، نرسیده به خیابان مرتضوی، پلاک ۲ ، بالای مغازه کبابی

۱۰۵

۷

۵۵۷۰۹۰۱۲

خیابان کمیل، خیابان کارون، کوچه عدالت، پلاک ۱، بالای داروخانه

۶۰

۱۰

۵۵۲۷۴۹۹۱

چهاردانگه، بلوار فارسیان، پلاک ۱۲۲، جنب شعبه ۱۰ تهران

۵۴

۱۱

۵۵۳۰۲۴۴۳

نازی آباد، بازار دوم، خیابان نیکنام شمالی، خیابان احدی غربی، پلاک ۱۵۱

۱۰۴

۱۳

۶۶۵۹۵۹۶۷

خیابان آزادی، خیابان خوش شمالی، پلاک ۳۱، طبقه اول

۱۷

۱۳

۶۶۵۹۵۹۹۱

خیابان آزادی، جنب وزارت کار، مسجد امام زمان، کوچه شهید شکاری، پلاک ۱۳

۸۷

۱۴

۴۴۱۹۰۷۸۶

کیلومتر ۱۴ اتوبان تهران کرج، آزاد شهر، خیابان سروناز، خیابان سرو آزاد، کوچه دوم غربی، پلاک ۴۳

۱۳۷

۱۵

۶۶۶۸۳۲۵۹

مهرآباد جنوبی، خیابان عبدالهی، خیابان توکلی، نبش کوچه میرقادری، پلاک ۲۶۴

۱۱۵

۱۸

۴۴۵۲۳۱۴۱

تهرانسر، چهار راه صدف، اول نیلوفر شرقی، پلاک ۳۰۲، ساختمان اردیبهشت، طبقه همکف، واحد ۳

۳۲

۱۸

۸۸۷۲۹۱۲۷

۸۸۱۰۱۶۹۱-۲

خیابان ولی عصر، خیابان دکتر فاطمی، ساختمان کامران اداری، طبقه اول، واحد ۱

۱۲۴

۱۸

۸۸۰۶۰۸۵۶

خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، نبش خیابان چهلم، پلاک ۲۷۲ قدیم و ۳۲۶ جدید، طبقه اول، واحد ۲

۳۸

۲۵

۸۸۷۸۲۳۰۷-۸

خیابان آفریقا ،کوچه دامن افشان، پلاک ۵۴ ،طبقه اول شرقی

۵۹

۲۵

۸۸۵۷۸۹۰۲

خیابان سعادت آباد، بلوار دریا، بعد از چهارراه مسجد قدس، ابتدای خیابان خوردین، درب شرقی مسجد قدس، جنب آتش‌نشانی

۶

۲۸

۴۴۰۸۷۸۰۷

خیابان آیت اله کاشانی، بین میدان نور و تقاطع بلوار شقایق، روبروی پارک نونهالان، نبش کوچه یکم، پلاک ۲۱، طبقه همکف

۵۱

۲۸

۴۴۰۶۴۰۲۸

فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، روبروی پمپ بنزین طبقه اول سایپا

 

«سازمان فنی و حرفه‌ای استان تهران»

مراکز

آدرس

تلفن

فکس

اداره کل

آموزش فنی و حرفه ای استان تهران

خیابان انقلاب، پیچ شمیران، ابتدای خیابان شریعتی، نبش کوچه پیر جمالی، پلاک ۶۱

۷۷۵۱۲۲۹۰-۸

۷۷۶۰۷۳۹۴

مرکز شماره ۱برادران

 میدان بهمن، ابتدای بزرگراه بعثت، نرسیده به چهارراه چیت سازی، مرکز شهید مهمانچی

 

۵۵۶۶۱۸۰۷

۵۵۶۶۱۸۰۸

۵۵۶۷۱۹۶۱

مرکزشماره ۲

 میدان بهمن، ابتدای بزرگراه بعثت، نرسیده به چهارراه چیت سازی، مرکزشهید سهی

 

۵۵۶۶۱۸۱۰

۵۵۶۶۱۸۰۹

۵۵۶۷۱۹۸۸

مرکز شماره ۳

 

میدان بهمن ،خیابان دشت آزادگان، مقابل بیمارستان امیرالمومنین

۵۵۳۴۶۳۰۰

 

مرکز شماره ۴

آیت ا...سعیدی، بلوار یافت آباد، بین بازار مبل و میدان معلم ، مرکز شهید بهرامی

 

۶۶۶۹۰۴۱۶

۶۶۶۳۹۴۹۴

۶۶۶۳۹۴۹۵

 

مرکز شماره ۶

جاده قدیم قم، بعد از کهریزک، شورآباد، ابتدای روستای مهدی آباد،جنب مسجد مرکز شهید رهبری

۵۶۵۴۷۰۰۷-۸

۵۶۵۴۵۳۱۴

 

مرکز شماره ۷

اتوبان کرج، جنب پیکان شهر، خیابان سروآزاد، خیابان هشتم غربی

۴۴۱۹۵۰۵۸

۴۴۱۹۰۵۷

 

مرکز شماره ۸

 

خیابان ولیعصر، خیابان آصف، خیابان بهزادی، خیابان شهید میرزایی، بالاتر از توان بخشی خیریه عمل

۲۲۱۸۵۴۸۲

۲۲۱۸۵۴۸۱

۲۲۱۸۵۲۷۵  

مرکز شماره۹

سه راه افسریه، شهرک مشیریه، بلوار بو علی شرقی، روبروی کلانتری مشیریه، مرکز شهید چمران

۳۳۸۶۸۰۰۷-۸

۳۳۸۶۷۳۵۷-۸

 

مرکز شماره ۱۰

 

ورامین، سه راه پیشوا، میدان شهید اردستانی، مرکز شهید قمی

۰۲۹۲-۲۲۲۲۸۲۷

 

مرکز شماره ۱۱

دماوند، گیلاوند، بلوار شهید بهشتی، جیلارد،بالاتر از بیمارستان سوم شعبان

۷۶۴۱۱۱۶

۷۶۳۱۵۵۳۵

۷۶۳۱۵۵۳۳

 

مرکز شماره۱۵

 

اسلامشهر، انتهای خیابان زر افشان، بعد از پارک شهید ندایی

۵۶۳۴۵۷۷۷

۵۶۳۴۰۵۱۹

 

مرکز شماره پاکدشت۲۱

پاکدشت، بلوار شهید قمی، بلوار دانش آموز ،نرسیده به میدان جهاد

۰۲۹۲-۳۰۳۰۳۰۷-۸

 

مرکز شماره۱۷ شهرری

شهرری، جاده قدیم قم، سه راه ترانسفو(بهشتی)، خیابان انبار نفت

۵۵۲۲۸۱۸۸

۵۵۲۲۸۱۹۶

 

 

مرکز شماره۴ خواهران

بلوار یافت‌آباد، بین بازار مبل و میدان معلم، مرکز پروین اعتصامی

۶۶۶۹۷۷۹۹     

 

مرکز شماره ۲۳-۲۴ (فیروزکوه)

فیروزکوه، میدان سپاه، انتهای خیابان شهید فرامرز فامیلی

۷۶۴۴۲۹۵۹

۷۶۴۴۲۹۵۸

۷۶۴۴۴۴۹۲

مرکز شماره ۱۳ خواهران

میدان آزادی، خیابان آزادی، کوچه شهید میرقاسمی، بن‌بست ۴، پلاک ۲

۶۶۰۵۸۵۹۷

۶۶۰۵۸۵۹۸    

 

مرکز شماره ۱۴ خواهران

اسلام‌شهر، خیابان زرافشان

۵۶۳۴۰۷۲۲

۵۶۳۵۳۳۳۲

 

مرکز شماره ۱۸ خواهران

دماوند، میدان ۱۷ شهریور، خیابان شریعتی

۰۲۲۱۵۲۲۱۵۱۵  

 

مرکز هتلداری اقدسیه (خواهران وبرادران)

مینی سیتی، شهرک البرز، انتهای خیابان البرز

۲۲۴۹۶۳۶۰

۲۲۴۹۶۳۵۸

 

مرکز شماره۲۵ (ورامین)

ورامین، میدان ولیعصر، ایستگاه قاسم آباد، شهرک سپاه

۳۶۲۷۷۱۲۸ 

۳۶۲۷۷۱۲۹

۳۶۲۷۷۱۲۷  

مرکز کورس

(خواهران و برادران)

 

خیابان فدائیان اسلام، بعد از پل آزادگان، جنب کلینیک ممتاز یا تامین اجتماعی، کوچه مختاری

۳۳۳۹۷۵۵۵

۳۳۳۸۸۸۴۷

 

 

مرکز پردیس

(در حال احداث)

شهر پردیس

 

 

مرکز۹دی(کوئیکا)

 

اتوبان کرج، جنب پیکان شهر، خیابان سروآزاد، خیابان هشتم غربی

۴۴۱۸۲۱۱۷ 

 

مرکز رباط کریم

جاده رباط کریم به شهریار، ابتدای حصار مهتر

 ۵۶۳۳۹۲۲۲

 

مرکز شهریار

(برادران و خواهران)

 

شهرک اندیشه،فاز ۳، خیابان توحید، انتهای خیابان شاهد(شهرک صدف)

 

۰۲۶۲-۳۵۶۷۱۳۴    

 

مراکز جوار دانشگاهی مهارت های پیشرفته (asd)

 

دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه شهید بهشتی، پژوهشکده صوانح طبیعی، دانشگاه آزاد اسلامشهر، دانشگاه پیام نور مرکزی

 

 

 

«شرکت‌های بیمه»

نام بیمه

مشخصات

بیمه آسیا

نشانی: خیابان طالقانى، بین سپهبد قرنى و استاد نجات اللهى، شماره ۲۹۹

تلفن: ۶۰-۸۸۸۰۰۹۵۰

فاکس: ۸۸۹۸۱۱۳

وب‌سایت: www.bimehasia.ir

بیمه البرز

نشانی: خیابان سپهبد قرنی، نبش خیابان کریم خان زند، شماره ۳

تلفن: ۸۸۸۰۳۸۲۱ و ۸۸۹۰۳۲۰۰

فاکس: ۸۸۹۰۸۰۸۸

وب‌سایت: www.alborzinsurance.ir

بیمه امید

نشانی: بزرگراه آفریقا، قبادیان غربی، شماره ۵۸/۳

تلفن: ۳۱-۸۸۸۸۶۸۲۹

فاکس: ۸۸۷۹۳۷۸۲

وب‌سایت: www.omid-insurance.ir

بیمه ایران

نشانی: خیابان دکتر فاطمی، خیابان هشت بهشت،کوچه اردشیر، پلاک ۴

تلفن: ۸۸۹۶۲۰۰۰ و ۹-۸۸۹۵۴۶۵۰

فاکس: ۸۸۹۵۴۶۹۸ و ۸۸۹۵۴۶۶۹ و ۸۸۹۵۴۷۱۲

وب‌سایت: www.iraninsurance.ir

بیمه ایران معین

نشانی: میدان فاطمی، خیابان شهیدگمنام، روبروی تالار وزارت کشور، پلاک ۳۲، طبقه اول، واحد ۲

تلفن: ۸۸۹۹۱۸۰۹

فاکس: ۸۸۹۹۱۸۱۴

وب‌سایت: www.iranmoeen.ir

بیمه اتکائی امین

نشانی: بلوار آفریقا، خیابان قبادیان شرقی، پلاک ۵۶

تلفن: ۲۶-۸۸۸۷۷۶۱۰ و ۸۸۸۸۵۷۷۳ و ۸۸۸۸۳۴۰۵

فاکس: ۸۸۷۸۸۹۶۴

وب‌سایت:  www.aminre.net

بیمه پارسیان

نشانی: بلوار آفریقا، بالاتر از جهان کودک، خیابان شهید صانعی، پلاک ۲۴

تلفن: ۸۸۶۴۲۷۰۰

فاکس: ۸۸۶۴۲۷۳۷

وب‌سایت: www.parsianinsurance.ir

بیمه پاسارگاد

نشانی: خیابان دکتر فاطمی، نبش خیابان هشت بهشت، شماره ۲

تلفن: ۸۲۴۸۹

فاکس: ۸۸۹۸۱۱۴۶

وب‌سایت: www.pasargadinsurance.ir

بیمه توسعه

نشانی: بزرگراه حقانی، چهارراه جهان کودک، پلاک ۴

تلفن: ۶-۸۸۸۷۰۲۰     

فاکس: ۸۸۸۱۰۲۲

وب‌سایت: www.tins.ir

بیمه دانا

نشانی: خیابان گاندی، خیابان پانزدهم، شماره ۲

تلفن: ۸۰-۸۸۷۷۰۹۷۱ 

فاکس: ۸۸۷۹۲۹۹۷

وب‌سایت: www.dana-insurance.com

بیمه دی

نشانی: بلوار میرداماد، بین نفت شمالی و مدرس، شماره ۲۳۹

تلفن: ۲۲۹۰۰۵۵۱

فاکس: ۲۲۹۰۰۵۱۶

وب‌سایت: www.dayins.com

بیمه رازی

نشانی: خیابان گاندی، کوچه یکم، پلاک ۱۴

تلفن:  ۸۱۹۴۲۲۰۰-۵  

فاکس: ۸۱۹۴۲۲۵۵

وب‌سایت: www.samaninsurance.com

بیمه سینا

نشانی: خیابان شهید بهشتی، شماره ۳۴۳

تلفن: ۷-۸۸۵۵۴۸۴۵

فاکس: ۸۸۷۱۷۸۲۵

وب‌سایت: www.sinainsurance.com

بیمه کارآفرین

نشانی: میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، کوچه هفدهم، شماره ۵

تلفن: ۴-۸۸۷۲۳۸۳۰ 

فاکس: ۱-۸۸۷۲۳۸۴۰

وب‌سایت: www.karafarin-insurance.com

بیمه معلم

نشانی: میدان ونک، ابتدای بلوار شهید حقانی (بین خیابان گاندی و تقاطع جهان کودک)، شماره ۵۶

تلفن: ۲-۸۸۷۹۵۰۵۱ و ۹-۸۸۶۷۷۶۷۸

فاکس: ۸۸۷۷۱۲۴۵

وب‌سایت: www.mic-ir.com

بیمه ملت

نشانی: میدان ونک، بزرگراه حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک ۴۸

تلفن: ۵-۸۸۸۷۸۸۱۴ 

فاکس: ۵-۸۸۸۷۸۸۱۴

وب‌سایت: www.mellatinsurance.com

بیمه میهن

نشانی: خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان،کوچه شهید ساوجی نیا، شماره ۲۱

تلفن: ۷-۸۸۷۳۲۳۷۹ و ۸۸۵۰۵۸۶۴

فاکس: ۸۸۷۳۸۸۸۹

وب‌سایت: www.mihaninsurance.com

بیمه نوین

نشانی: بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان بهروز، نبش خیابان یکم، پلاک ۱۱

تلفن: ۵۳-۲۲۲۵۸۰۴۶

فاکس: ۸-۲۲۹۲۳۸۴۶

وب‌سایت: www.novininsurance.com

 

«فدراسیون‌های ورزشی»

فدراسیون ورزش‌ها

مشخصات

آمادگی جسمانی

نشانی: میدان صادقیه، بلوار فردوس شرقی، خیابان وفا آذر شمالی، نبش کوچه پانیذ، پلاک۲، واحد ۵

تلفن: ۴۴۰۱۶۳۷۷-۸

فاکس: ۴۴۰۱۶۳۷۷-۸

وب‌سایت: www.ifsaf.com

اسکواش

نشانی: بلوار آیت الله کاشانی، خیابان شهید وفا آذر شمالی، کوچه پانیذ، پلاک ۲، طبقه اول، واحد ۷

تلفن: ۴۴۰۱۶۳۸۱-۲

فاکس: ۴۴۰۱۶۳۸۰

وب‌سایت: www.parssquash.com

اسکی

نشانی: اتوبان ستاری، بلوار فردوس شرقی، خیابان وفا آذر شمالی، کوچه پانیذ، پلاک ۲، طبقه اول، واحد ۲ و۳ 

تلفن: ۴۴۰۱۶۳۷۴-۶

وب‌سایت: www.skifed.ir

اسکیت

نشانی: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، روبروی مجموعه ورزشی خادم، خیابان وفا آذر شمالی، نبش خیابان پانیذ، پلاک ۲، طبقه ۵، واحد ۲۷

تلفن: ۴۴۰۱۵۷۴۲ و ۴۴۰۱۵۷۴۳

فاکس: ۸۸۹۷۲۸۱۷

وب‌سایت: www.iranskating.ir

بدمینتون

نشانی: بلوار كشاورز، خیابان حجاب، شماره ۱۲

تلفن: ۸۸۹۸۴۴۳۹-۴۱

فاکس: ۸۸۹۸۴۴۳۸

وب‌سایت:  www.badminton.ir

بدنسازی و پرورش اندام

نشانی: میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده، پلاک ۱۵، دفتر امور مشترک فدراسیون ها، طبقه سوم

تلفن: ۸۸۸۳۰۸۰۳ و ۸۸۸۳۵۲۹۵

فاکس: ۸۸۳۱۷۵۶۱

وب‌سایت: www.bbplf.ir

بسکتبال

نشانی: ورزشگاه شهید احمد كشوری، خیابان میرداماد، خیابان رازان جنوبی

تلفن: ۲۲۲۵۸۱۱۵ و ۲۲۹۰۴۰۲۱ و ۲۲۲۷۵۸۶۵ و ۲۲۲۷۵۸۶۷

فاکس: ۲۲۲۵۱۴۸۹

وب‌سایت: www.iranbasketball.org

بوکس

نشانی: میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، انتهای استادیوم شهید شیرودی، جنب خیابان ورزنده

تلفن: ۸۸۸۴۳۵۵۲ و ۸۸۳۰۲۵۵۵

فاکس: ۸۸۸۳۰۸۰۹

وب‌سایت: www.boxing.ir

بولینگ و بیلیارد

نشانی: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک ۳۱، طبقه سوم شمالی

تلفن: ۸۸۶۷۵۹۸۰ و ۴۴۰۱۵۷۳۳-۴

فاکس: ۸۸۶۷۵۹۹۱ و ۴۴۰۱۵۷۳۵

وب‌سایت: www.iranbcs.com

بیسبال

نشانی: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک ۳۱، طبقه سوم شمالی

تلفن: ۸۸۶۷۵۹۸۰-۴ و ۴۴۰۱۵۷۳۳ 

فاکس: ۸۸۶۷۵۹۹۱ و ۴۴۰۱۵۷۳۵

وب‌سایت: www.baseballiran.ir

پزشکی ورزشی

نشانی: خیابان شهید مفتح، خیابان ورزنده، (ضلع جنوبی مجموعه ورزشی شهید شیرودی)

تلفن: ۸۳۸۲۶

فاکس: ۸۸۸۳۳۴۹۸

وب‌سایت: www.ifsm.ir

پهلوانی و زورخانه‌ای

نشانی: خیابان شهید مفتح جنوبی، جنب ورزشگاه شهید شیرودی، خیابان ورزنده، پلاک ۱۶، طبقه ۱، واحد ۱و۲

تلفن: ۸۸۳۰۵۴۷۲  و ۸۸۳۰۵۲۰۸

فاکس: ۸۸۳۰۶۲۸۹

وب‌سایت: www.dalirestan.ir

تنیس روی میز

نشانی: مجموعه ورزشی شهید شیرودی، خیابان ورزنده، نبش کوچه سلماسی

تلفن: ۸۸۸۱۱۳۴۶

فاکس: ۸۸۸۱۱۳۴۵

وب‌سایت: www.irttf.ir

تکواندو

نشانی: خیابان شریعتی، خیابان شهید میرزاپور، (خیابان سهیل سابق) كوچه شهید طاهری، روبروی مجتمع مسكونی سبحان

تلفن: ۲۲۲۴۲۴۴۱-۴

وب‌سایت: www.tkdbank.org

تیروکمان

نشانی: میدان هفتم تیر، خیابان مفتح شمالی، خیابان ورزنده، دفتر امور مشترک فدراسیون ها 

تلفن: ۸۸۳۰۳۱۳۳

فاکس: ۸۸۸۲۵۵۶۸

وب‌سایت: www.iran-archery.ir

جانبازان و معلولین

تلفن: ۸۲۱۸۷۳۱۱

وب‌سایت: www.irisfd.com

جودو

وب‌سایت: www.ijf.ir

چوگان

نشانی: بلوار آیت الله کاشانی، خیابان وفا آذر شمالی، نبش کوچه پانیذ، پلاک ۲، طبقه ۴، واحد ۲۳

تلفن: ۴۴۰۱۵۷۰۶-۸

فاکس: ۴۴۰۱۵۷۳۲

وب‌سایت: www.iranpolo.org

دوچرخه‌سواری

نشانی: خیابان شهید مفتح، خیابان ورزنده، مقابل دفتر امور مشترك فدراسیونهای ورزشی، پلاک۱۲

تلفن: ۸۸۳۲۶۵۷۵ و ۸۸۳۲۶۵۷۶ و ۸۸۸۳۴۷۱۰

فاکس: ۸۸۸۴۴۹۶۴

وب‌سایت: www.cfi.ir

دو و میدانی

نشانی: خیابان میر داماد، انتهای رازان  جنوبی، مجموعه ورزشی شهید كشوری 

تلفن: ۲۲۲۵۳۱۹۴ و ۲۲۲۷۷۸۶۳ و ۲۲۲۷۷۸۶۴

فاکس: ۲۲۲۵۳۱۹۶

وب‌سایت: www.athletic.ir

ژیمناستیک

نشانی: بزرگراه نیایش، جنب بیمارستان قلب، مجموعه ورزشی انقلاب، سالن شماره ۱۱

تلفن:  ۲۲۰۳۴۰۰۱ و ۲۶۲۱۶۲۳۳

فاکس: ۲۶۲۱۶۲۳۲

وب‌سایت: www.gymnastic.ir

سوارکاری

نشانی: فلکه صادقیه، بلوار فردوس، خیابان وفا آذر شمالی، کوچه پانیذ، پلاک ۲ ،طبقه ۴، واحد ۲۵

تلفن: ۴۴۰۱۵۷۳۶ و ۴۴۰۱۵۷۳۷ و ۴۴۰۱۵۷۳۸

فاکس: ۴۴۰۱۵۷۳۱

وب‌سایت: www.feiri.ir

شطرنج

نشانی: بلوار کشاورز، خیابان حجاب

تلفن: ۸۸۹۵۱۵۱۲-۳

فاکس: ۸۸۹۵۱۵۱۴

وب‌سایت: www.iranchess.ir

شمشیربازی

وب‌سایت: www.fencing.ir

شنا

وب‌سایت: www.iasf.ir

فوتبال

وب‌سایت: www.ffiri.ir

قایقرانی و

اسکی روی آب

وب‌سایت: www.icf.ir

کاراته

نشانی: میدان مادر، خیابان رازان جنوبی، ورزشگاه شهید کشوری

تلفن:  ۲۲۲۵۸۱۱۹ و ۲۲۲۵۸۱۲۰

وب‌سایت: www.irikf.ir

کشتی

نشانی: میدان شهدای هفت تیر،  خیابان شهید مفتح، خیابان ورزنده، مجموعه ورزشی شهید شیرودی، فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

تلفن: ۸۸۸۲۱۸۸۰ و ۸۸۳۲۶۱۷۶

وب‌سایت: www.iawf.ir

کونگ‌فو

نشانی: مجموعه ورزشی آزادی، ورودی غربی، دفتر فدراسیون

تلفن: ۶- ۴۴۷۳۹۱۴۴

فاکس: ۴۴۷۳۹۱۴۳

وب‌سایت: www.ikff.ir

کوهنوردی

نشانی: خیابان پاسداران، بهارستان هشتم، شماره ۱۷

تلفن: ۲۲۵۶۹۹۹۶ و ۲۲۵۶۹۹۹۵ و ۲۲۷۶۴۵۰۰

فاکس: ۲۲۷۶۴۵۳۱

وب‌سایت: www.msfi.ir

گلف

وب‌سایت: www.golfir.com

اتومبیلرانی و موتورسواری

نشانی: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک۲۱، طبقه چهارم جنوبی

تلفن: ۸۸۲۰۳۹۱۰

وب‌سایت: www.mafiri.ir

نابینایان و کم‌بینایان

نشانی: میدان هفت تیر، خیابان شهید مفتح جنوبی، خیابان ورزنده، دفتر امور مشترک فدراسیونها، فدراسیون نابینایان و کم بینایان

تلفن: ۸۸۳۰۳۱۳۱ و ۸۸۳۰۴۳۳۳

فاکس: ۸۸۸۱۰۱۹۶ و ۸۸۸۲۶۶۴۶

وب‌سایت: www.blindsports.ir

ناشنوایان

نشانی: خیابان دماوند، روبروی بیمارستان بوعلی، مجموعه ورزشی فرهنگی ناشنوایان

تلفن: ۷۷۵۴۰۹۳۱ و ۷۷۵۵۷۷۱۵ و ۷۷۵۵۷۷۰۰

فاکس: ۷۷۵۵۷۷۱۷

وب‌سایت: www.dsf.ir

نجات غریق

نشانی: خیابان شهید مفتح، خیابان ورزنده، شماره ۱۶، طبقه دوم، فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران

تلفن: ۸۸۸۱۰۵۵۰-۱

فاکس: ۸۸۸۴۴۹۹۰

وب‌سایت: www.lifesaving.ir

والیبال

نشانی: ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی، بعد از درب اصلی، درب پنج سالن ، فدراسیون والیبال

تلفن: ۴۴۷۳۹۱۲۵

فاکس: ۴۴۷۳۹۱۲۸

وب‌سایت: www.volleyball.ir

ورزشهای بیماران خاص

نشانی: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرقی، خیابان شهید وفا آذر شمالی، کوچه پانیذ، پلاک ۲، طبقه سوم، واحدهای ۱۸ و ۱۹

تلفن: ۴۴۰۱۶۳۶۵-۷

فاکس: ۴۴۰۱۶۳۶۷ 

وب‌سایت: www.sdsfiran.ir

ورزشهای دانشگاهی

نشانی: خیابان انقلاب، خیابان استاد‌نجات‌الهی، بن بست هواپیمایی، پلاک ۳

تلفن: ۸۸۹۱۵۲۵۱-۲

فاکس: ۸۸۸۰۸۷۳۲

وب‌سایت: www.iusf.ir

ورزشهای رزمی

وب‌سایت: www.imaf.ir

ورزشهای روستایی

وب‌سایت: www.roostasport.ir

ورزشهای سه‌گانه

نشانی: خیابان پاسداران، بهارستان هشتم، پلاک ۱۹، طبقه ۴

تلفن: ۲۲۵۴۲۲۲۵ و ۲۲۷۶۱۸۶۸ و ۲۲۷۶۱۰۹۳

فاکس: ۲۲۷۶۱۷۵۳

وب‌سایت: www.triathlon.ir

ورزشهای کبدی

نشانی: بلوارکشاورز، خیابان حجاب، جنب سالن ورزشی بانوان، پلاک ۲۷، طبقه ۲

تلفن: ۸۸۹۷۲۴۹۲ و ۸۸۹۵۶۳۱۰ و ۸۸۹۹۳۱۳۷

فاکس: ۸۸۹۸۰۶۷۱

وب‌سایت: www.irankabaddi.com

وزنه‌برداری

نشانی: مجموعه ورزشی آزادی، سالن وزنه برداری

تلفن: ۴۴۷۰۱۶۳۷ و ۴۴۷۰۱۶۹۴

فاکس: ۴۴۷۰۱۸۰۴

وب‌سایت: www.iriwf.ir

ووشو

نشانی: ضلع شرقی مجموعه ورزشی آزادی، پارکینگ شماره ۱۷

تلفن: ۴۴۱۴۹۹۵۸-۶۴ 

فاکس: ۴۴۱۴۹۹۵۷

وب‌سایت: www.wushufed.com

هاکی

نشانی: خیابان سئول شمالی، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب، جنب تالار مهربانی

تلفن: ۲۶۲۱۶۲۶۴ و ۲۶۲۱۶۲۲۱

فاکس: ۲۶۲۱۶۲۶۳

وب‌سایت: www.iranhockey.org

همگانی

نشانی: بزرگراه نیایش، مجموعه ورزشی انقلاب، ساختمان چهار، طبقه چهارم

تلفن: ۲۶۲۱۶۲۶۰ و ۲۶۲۱۶۲۶۱

وب‌سایت: www.isfaf.com

هندبال

نشانی: خیابان سئول شمالی، بالاتر از قرارگاه نبی اكرم، ضلع شمالی تالار هندبال تهران

تلفن: ۲۲۰۲۶۰۰۱-۵

فاکس: ۲۲۰۲۶۰۱۷

وب‌سایت: www.irhandball.com

 

برای آگاهی از نرخ ترجمه رسمی و حفظ حقوق خود به سایت اداره کل اسناد و مترجمان رسمی قوه قضاییه به نشانی www.ekfam.ir   و سپس به مترجم رسمی زبان اسپانیایی مورد انتخاب خود مراجعه فرمایید.

 

«نرخ نامه هزینه­های ترجمه رسمی»

بر اساس ماده 53 آئین­نامه اجرایی «قانون راجع به ترجمه اظهارات  اسناد در محاکم و دفاتر رسمی» مصوب 31/5/1377 ریاست محترم قوه قضائیه با اصلاحات و الحاقات بعدی، «نرخ­نامه هزینه­های ترجمه رسمی» که به تفکیک نوع سند، تعداد و تخصصی بودن واژگان و مدت زمان ترجمه تهیه و براساس پیشنهادهای دریافت شده، بازنگری شده است، به شرح زیر ابلاغ و از تاریخ 15/7/1394 در تمامی دفاتر ترجمه رسمی لازم­الاجرا می­باشد.

 

ردیف

نوع سند

هزینه ترجمه (ریال)

1

ریز نمرات دبیرستان ، پیش­دانشگاهی (هرترم)

000/100

2

ریزنمرات دانشگاه (هرترم)

000/120

3

کارت شناسایی

000/150

4

کارت معافیت

5

کارت ملی

6

ابلاغیه، اخطار قضایی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

000/200

 

7

برگه مرخصی

8

توصیه نامه تحصیلی(بعد از تحصیلات سوم راهنمایی)

9

جواز اشتغال به کار

10

حکم بازنشستگی(کوچک)

11

دفترچه بیمه

12

دیپلم پایان تحصیلات متوسطه یا پیش­دانشگاهی

13

ریزنمرات دبستان ، راهنمایی(هرسال)

14

سند تلفن همراه

15

شناسنامه

16

فیش مستمری(کوچک)

17

کارت بازرگانی هوشمند

18

کارت عضویت نظام مهندسی

19

کارت نظام پزشکی

20

کارت واکسیناسیون تا سه نوع واکسن

21

کارت پایان خدمت

22

گزارش ورود و خروج از کشور

23

گواهی اشتغال به تحصیل

24

گواهی تجرد ، تولّد ، فوت

25

گواهینامه رانندگی

26

گواهی ریز نمرات دانشگاهی

27

گواهی عدم خسارت خوردرو(نیم برگ)

28

گواهی عدم سوءپیشینه

29

اساسنامه ثبت شرکت­ها فرمی(هر صفحه)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

000/300

 

30

اوراق مشارکت و اوراق قرضه

31

انواع قبض (مالیات، پرداخت بیمه، آب، برق و 000)

32

برگ تشحیص مالیات ، مالیات قطعی (هرصفحه)

33

برگ آزمایش پزشکی(کوچک)

34

برگ جلب ، احضاریه

35

برگ سابقه بیمه تامین اجتماعی(هر صفحه)

36

پروانه دائم پزشکی

37

پروانه مطب ، پروانه مسئولیت فنی

38

پروانه نشر و انتشارات

39

پروانه وکالت

40

پرینت­های بانکی کوچک (تا 10 سطر)

41

تقدیر نامه و لوح سپاس ، حکم قهرمانی (کوچک)

42

ثبت علائم تجاری ، ثبت اختراع

43

جواز دفن

44

جواز کسب

45

روزنامه رسمی تغییرات و تصمیمات (کوچک)

46

ریز مکالمات تلفن (هر صفحه)

47

سر فصل دروس (هر صفحه)

48

سند وسائط نقلیه سبک

49

فیش حقوقی (کوچک)

50

فیش مستمری (بزرگ)

51

کارت مباشرت

52

کارنامه توصیفی ابتدائی (هر صفحه)

53

کارت واکسیناسیون بیش از سه نوع واکسن

54

گواهی اشتغال به کار بدون شرح وظایف

55

گذرنامه (بدون روادید)

56

گواهی بانکی یا سپرده بانکی

57

گواهی پایان تحصیلات کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا

58

گواهی فنی و حرفه­ای (یک رو)

59

گواهی عدم خسارت خودرو (تمام برگ)

60

گواهی­ها (سایر موارد)

61

لیست بیمه کارکنان کوچک (تا ده نفر)

62

اجاره نامه، بنچاق و صلح­نامه محضری (هر صفحه)

 

 

 

 

 

 

 

 

000/400

 

 

 

 

63

اساسنامه، ثبت شرکت غیر فرمی (هر صفحه)

64

بیمه شخص ثالث، قرارداد بیمه (هر صفحه)

65

ترازنامه شرکت­ها، اظهار نامه مالیاتی (هر صفحه)

66

تقدیرنامه، لوح سپاس و حکم قهرمانی ( بزرگ)

67

پروانه پایان کار ساختمان (هر صفحه)

68

پروانه دفترچه­ای یا شناسنامه ساختمان (هر صفحه)

69

پروانه مهندسی (هر صفحه)

70

پرینت­های بانکی بزرگ (بیش از 10 سطر)

71

حکم اعضای هیئت علمی، حکم کارگزینی

72

 حکم افزایش حقوق، حکم بازنشستگی

73

دفترچه بازرگانی

74

روزنامه رسمی تغییرات و تصمیمات (بزرگ)

75

فیش حقوقی (بزرگ)

76

قرارداد استخدامی (هر صفحه)

77

کارت شناسایی کارگاه (هر صفحه)

78

گواهی پزشکی ، گزارش پزشکی ، گزارش پزشکی قانونی (هر صفحه)

79

گواهی حصر وراثت

80

لیست بیمه کارکنان بزرگ (هر صفحه)

81

مبایعه­نامه و اجاره­نامه با کد رهگیری (هر صفحه)

82

موافقت اصولی

83

آگهی تأسیس (ثبت شرکت­ها، روزنامه رسمی)

 

 

 

 

000/500

 

84

اوراق محضری (تعهدنامه، رضایت­نامه، استشهادنامه، اقرار نامه) (هر صفحه)

85

بارنامه (هر صفحه)

86

برگ آزمایش پزشکی (بزرگ)

87

برگ سبز گمرکی (هر صفحه)

88

برگ نظریه کارشناسی ملک

89

پروانه بهره­برداری (پشت و رو)

90

جواز تأسیس

91

دفترچه وکالت

92

سند ازدواج یا رونوشت آن

93

سند وسائط نقلیه سنگین

94

سند مالکیت (دفترچه­ای)

95

قیم­نامه (هر صفحه)

96

گواهی اشتغال به کار با شرح وظایف

97

مالیات بر ارث (هر صفحه)

98

وکالتنامه (نیم برگ)

99

اظهارنامه ، تقاضای ثبت شرکت ، شرکت­نامه (پشت و رو)

 

 

000/700

100

اوراق قضایی (دادنامه، رای دادگاه، پرونده حقوقی) (هر صفحه)

101

سند طلاق یا رونوشت آن

102

سند مالکیت (تک برگی)

103

قرارداد (هر صفحه)

104

وکالتنامه بزرگ (هر صفحه)

 

 

تبصره1-  در ازای هر یک از خدمات زیر مبلغ 50000 ريال به هزینه­های مذکور در نرخ­نامه افزوده می­شود:

الف) هزینه­های دفتری(کپی، پلمپ و 000)؛

ب) ترجمه هر صفحه گذرنامه حاوی مهر، امضاء یا روادید؛

ج) ترجمه هر انتقال در سند مالکیت؛

تبصره2-  برای هر مورد ثبت وقایع ازدواج و طلاق یا فوت همسر، هر فرزند، توضیحات و یا وفات صاحب شناسنامه 25000 ريال به هزینه­های مذکور در نرخ­نامه افزوده می­شود.

تبصره 3- هزینه نسخه اضافه در هر زمان 25% هزینه ترجمه می باشد و پس از شش ماه، نسخه اول کار جدید محسوب می شود.

تبصره 4- ارائه رسید مشتمل بر نوع، تعداد، مشخصات صاحب سند، تاریخ تحویل، زمان استرداد و میزان دستمزد در هنگام دریافت مدارک توسط دفاتر ترجمه رسمی الزامی است.

تبصره 5- عدم ارائه رسید و یا عدم رعایت تعرفه توسط دفتر ترجمه یا مترجم رسمی، مطابق ماده 6 قانون راجع به ترجمه اظهارات و اسناد در محاکم و دفاتر رسمی مصوب 1316/3/20 با اصلاحات و الحاقات بعدی تخلف بوده و متقاضی می­تواند با مراجعه مستقیم به اداره کل اسناد و امور مترجمان واقع در میدان حسن آباد، کوچه شهید صدری و یا از طریق درگاه اینترنتی ( www.ekfam.ir)  شکایات خود را مطرح و پیگیری نماید.

تبصره 6- منظور از هر صفحه، صفحات  A4 با حدود 18 تا 22 سطر است.

 

 تعداد مترجمان رسمی زبان اسپانیایی در کشور

ردیف نام مترجم شماره پروانه شماره دفتر شهر تلفن دسترسی
۱ فریدون نو بهار     تهران  
۲ رفعت اله رحیمی     تهران  
۳ مجید مهتدی حقیقی     تهران  
۴ فریبا گورگین     تهران  
۵ حمید رضا عطائی ۱۰۴۷ 806 تهران ۰۹۱۲۱۱۴۲۰۷۵
۶ نجمه شبیری     تهران  
۷ سید بابک موسوی فرد     تهران  
۸ محمد شبیری     تهران  

 

اسامی مترجمین رسمی زبان اسپانیایی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران

عضو کانون مترجمان رسمی ایران

 

ردیف نام مترجم تلفن ایمیل
۱ نجمه شبیری

موبایل 09125190946

تلفن دفتر: 66965734

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
۲ فریبا گورگین

موبایل 09128024762

تلفن دفتر: 22265052

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
۳ رفعت الله رحیمی

موبایل 09122956652

تلفن دفتر: 88722223

Rafael این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
۴ حمیدرضا عطایی

موبایل 09121142075

تلفن دفتر: (10 lines)66569232

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
۵ فریدون نوبهار

موبایل 09335162797

تلفن دفتر: 88828919

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!