چاپ
دسته: فرهنگ و هنر
بازدید: 887
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
راهیابی اثر هنرمند گنابادی به جشنواره های بین المللی فرانسه و بولیوی

گناباد- ایرنا- رئیس انجمن سینمای جوانان گناباد گفت: فیلم کوتاه 'منطقه ایکس' ساخته هنرمند عضو این انجمن به جشنواره های بین المللی فیلم فرانسه و بولیوی راه یافت.

محمد برادران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فیلم کوتاه ضمن رقابت با 50 فیلم کوتاه از دیگر کشورها در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه فرانسه و نمایش در دانشگاه سنت دنیس پاریس، در چهارمین جشنواره بین المللی فیلم صلح که شهریورماه جاری در شهر لاپاز بولیوی برگزار می شود، حضور خواهد یافت.
وی گفت:‌ فیلم کوتاه منطقه ایکس، نگاهی نمادین به وجود حصارهایی دارد که تنها جلو پرواز پرنده ها را می گیرد ولی موجوداتی مثل مار و عقرب بدون هیچ مشکلی از آن گذر می کنند. یعنی به عبارتی این حصار فقط مانعی برای انسانیت و آزادگی است و موجودات پلید می توانند به راحتی از آن عبور کنند.
وی اضافه کرد:‌ این اثر به نویسندگی و کارگردانی علی اکبر اسماعیلی تهیه شده که صدابرداری آنرا محمد برادران و تصویربرداری آن را امیررضا صباغیان بر عهده دارد و علیرضا اصولی ایفاگر نقش تنها بازیگر آن است.
فیلم کوتاه منطقه ایکس، پیش از این به جشنواره های بین المللی فیلم کشورهای آرژانتین، مکزیک، ونزوئلا و کلمبیا نیز راه یافته بود.
انجمن سینمای جوانان گناباد در زمینه های آموزش عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدابرداری و صداگذاری، تصویر برداری، فیلم داستانی، مستند و تجربه گرا فعالیت می کند.
گناباد در287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)