چاپ
دسته: فرهنگ و هنر
بازدید: 1095
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
لباس‌ها و استایل لتیسیا ملکه اسپانیا، معمولی و عادی نیستند. او اغلب طراحی‌های خاص و متمایزی را برای حضور در محافل انتخاب می‌کند. لتیسیا برای نخستین بار دامن‌ها و شلوار‌های کلاسیک همیشگی اش را که به پوشیدنشان عادت داشت، کنار گذاشته و با یک استایل جدید و به روز ظاهر شده است.
 

«اختصاصی تابناک باتو» لباس‌ها و استایل لتیسیا ملکه اسپانیا، معمولی و عادی نیستند. او اغلب طراحی‌های خاص و متمایزی را برای حضور در محافل انتخاب می‌کند. لتیسیا برای نخستین بار دامن‌ها و شلوار‌های کلاسیک همیشگی اش را که به پوشیدنشان عادت داشت، کنار گذاشته و با یک استایل جدید و به روز ظاهر شده است.

طراحی جدید لباس‌های ملکه اسپانیا

لباس‌های او تا حدودی شاخصه‌های فرهنگ بوهمی را دارند. او اینبار با دامن بلند به رنگ بنفش بورگوندی دیده می‌شود. دامن بلند او تا مچ پاهایش می‌رسد و دکمه‌هایی در یک طرف دامن دیده می‌شوند. این طراحی با پارچه نرم، اندام متعادل و کشیده ملکه لتیسیا را به خوبی نمایان می‌سازد.

طراحی جدید لباس‌های ملکه اسپانیا

او دامن بلند خود را با پیراهن حریری سفید لخت و ریزش دار از خانه مد Hugo Boss است پوشیده است.
یقه ایستاده و آستین‌های بلند مچ دار، گوشواره‌های براقِ الماس نشان، مدل موی گوجه‌ای کوچک و چند تار مو که از کنار صورت زاویه دار او گذشته، استایل منحصر به فردی را به او بخشیده است. شاید جالب باشد که بدانید یقه‌های ایستاده مانند یقه قایقی، شانه‌ها را پهن‌تر و پرتر نشان می‌دهد. دامن‌های بلند با پارچه نرم، باعث جذابیت و زیبایی اندام می‌شود. مدل گوجه‌ای یکی از مدل‌های ساده و زیبایی است که به اکثر فرم‌های صورت می‌آید، مدل موی گوجه‌ای هم برای مراسم رسمی و هم اسپورت و غیر رسمی مناسب است که وقت چندانی هم نمی‌گیرد. مدلی که انتخاب جدید ملکه اسپانیا بوده است.

طراحی جدید لباس‌های ملکه اسپانیا

 

طراحی جدید لباس‌های ملکه اسپانیا

 

طراحی جدید لباس‌های ملکه اسپانیا

طراحی جدید لباس‌های ملکه اسپانیا