یکشنبه, ۲۸ آوریل ۲۰۲۴
یکشنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
رونمایی از کتاب «ایران مهد فرهنگ و تمدن» در ونزوئلا

کتاب «ایران مهد فرهنگ و تمدن» به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در نمایشگاه کتاب کاراکاس، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با برپایی هشتمین نمایشگاه کتاب شهرداری کاراکاس، کتاب تازه منتشر شده رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا با عنوان «ایران مهد فرهنگ و تمدن» روز پنجشنبه، ۵ مرداد در سالن هوگو چاوز این نمایشگاه، رونمایی شد.

در این مراسم، حسین میرزایی، رایزن فرهنگی کشورمان، کارلوس پارا، مدیر انتشارات گالاک و خولیو سانتاروسا، از نویسندگان ونزوئلایی در خصوص اهمیت معرفی فرهنگ و تمدن ایران‌زمین به جامعه اسپانیولی زبان، به ایراد سخنرانی پرداختند.

کتاب «ایران مهد فرهنگ و تمدن» به همت رایزنی فرهنگی کشورمان و ناشر ونزوئلایی گالاک در قالب ۴۰۰ صفحه رنگی و مصور در ماه‌های اخیر به زیور طبع آراسته و روانه بازار نشر آمریکای لاتین شده است.

بنابر اعلام این خبر، در این نمایشگاه برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای از جمله برنامه‌های ادبی و هنری متفاوتی مشتمل بر برگزاری میزگردهای تخصصی توسط نویسندگان و ناشران، معرفی کتاب، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کودکان، برنامه‌های شعرخوانی، کتابخوانی و ... برای استفاده بازدیدکنندگان نمایشگاه ارائه شد.

(منبع: خبرگزاری مهر)

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!