یکشنبه, ۱۲ می ۲۰۲۴
یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
مدیر عامل باشگاه رعد پدافند خاتم الانبیاء:تیم کشتی ما با آمادگی کامل در مادرید حضور دارد

مادرید- ایرنا- سرهنگ «محمد صانعی» مدیر عامل باشگاه رعد پدافند خاتم الانبیاء که به منظور حضور در مسابقات کشتی جایزه بزرگ اسپانیا درمادرید به سر می برد گفت: با اینکه در این دوره از مسابقات حریفان قدری را پیش رو داریم اما تیم کشتی کشورمان با آمادگی کامل در این رقابت ها حضور دارد.

صانعی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مادرید تصریح کرد: مسابقات جایزه بزرگ کشتی‌ اسپانیا، چندین سال است که برگزار می‌ شود و تیم های منتخب جمهوری اسلامی ایران، هر ساله در این رقابت ها حضور دارند.
وی افزود: در سال جاری، با توجه به اینکه تیم رعد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در سالهای گذشته در لیگ برتر کشور توانسته مقام های حائز اهمیتی را کسب کند، از طرف فدراسیون کشتی به این دوره از مسابقات اعزام شده است.
صانعی در ادامه اشاره خاطر نشان شد: تیم رعد قصد داشت در رشته کشتی فرنگی‌ و آزاد در این مسابقات شرکت کند اما با توجه به عدم صدور ویزا از سوی سفارت اسپانیا در تهران، ما فقط توانستیم یک تیم 14 نفره از جمله 7 ورزشکار در رشته کشتی‌ آزاد را به اسپانیا بیاوریم.
وی درادامه افزود: در این دوره از مسابقات 40 کشور شرکت دارند که ورزشکاران آنها نیز روز جمعه، وزن کشی‌ کردند.
صانعی ادامه داد: ترکیب تیم پدافند هوایی، جوان بوده و اکثر آنها در مسابقات قهرمانی کشتی جوانان جهان، توانستند مدال های طلا و نقره را کسب کنند، مانند «حسین شهبازی» در 97 کیلوگرم «امین طاهری» در 125 کیلوگرم «کامران قاسم پور» در 86 کیلوگرم از مدال آوران ایران هستند.
سرپرست تیم گفت: تیم ما با آمادگی کامل در این دوره از مسابقات حضور یافته و امیدواریم جوانان کشورمان در این دوره از رقابت ها نتیجه خوبی را کسب کنند.
وی افزود: حریفان ما نیز تیم های قوی هستند، از جمله آمریکا که با تیم کامل خود، در مسابقات مادرید حضور به هم رسانده است. روسیه و قزاقستان نیز قدرت های کشتی‌ هستند که در این رقابت ها شرکت دارند و این باعث خواهد شد که مسابقات از سطح بالایی برخوردار باشد.
صانعی با ابراز امیدواری به کسب پیروزی، یا آور شد: انشا‌الله بتوانیم در این مسابقات با کسب عناوینی که ورزشکارانمان به دست می‌ آورند، نام ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های بین المللی به درجات عالی‌ برسانیم و آبروی کشورمان را در این رقابت ها حفظ کنیم و نماینده شایسته ای برای جمهوری اسلامی ایران باشیم.
بنابراین گزارش، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ اسپانیا روزهای 24 و 25 تیر در شهر مادرید برگزار خواهد شد.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!