شنبه, ۱۸ می ۲۰۲۴
شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

رونمایی از بدل علیرضا منصوریان در کوبا!(عکس)

یک خواننده کوبایی شباهت خاصی به سرمربی استقلال دارد.

به گزارش ایلنا، این روزها که بحث رونمایی از بدل ها در کشور ما فراوان شده است و شخصیت هایی چون مسی و رونالدو هم در ایران بدل هایی پیدا کرده اند حالا به صورت کاملا تصادفی علیرضا منصوریان هم یک بدل ناخواسته دارد. بدلی در آن سوی کره زمین. در آمریکای مرکزی و کشور کوبا.

در دو روز اخیر تصاویری از یک خواننده کوبایی به نام الکساندر دلگادو در فضای مجازی دست به دست می شود. خواننده ای جوان که موسس بند "gente de zona" در سال 2000 است. این گروه موزیک های کلاسیک و ریتمیک را اجرا می کند. شهرت این گروه در سال 2014 بود که موفق شدند در یک موزیک با خواننده مشهور انریکه سه جایزه معتبر را دریافت کنند. دلگادو هم به صورت مجزا با خواننده های مشهور آمریکایی در کنسرت های مختلفی اجرا داشته است.

این خواننده جوان شباهت عجیبی به علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال دارد و برخی از عکس های او در کنار دیگر خوانندگان باعث شده تا برخی تصور کنند خود منصوریان در آن عکس ها حضور دارد. البته وقتی دلگادو عینک آفتابی نداشته باشد کاملا تمیز دادن منصوریان از او کار سختی نیست. رنگ پوست او نیز به گونه ای است که از سرمربی استقلال کمی تیره تر است اما در برخی از تصاویر شباهت به طرز عجیبی زیاد می شود.

با این حال باید دید سرمربی استقلال واکنشی به این بدل ناخواسته و البته معروف نشان خواهد داد یا خیر.

 

 

72

 

 

73

 

75

 

76

 

74

 

(منبع: خبرگزاری ایلنا)

 

 

 

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!