پنجشنبه, ۰۲ می ۲۰۲۴
پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
پسر طلایی برنابئو به چلسی پیوست

تهران - ایرنا - «آلوارو موراتا» مهاجم جوان و تاثیرگذار تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید به چلسی انگلستان ملحق شد.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، پسر طلایی «سانتیاگوبرنابئو» که فصل گذشته با وجود گلزنی و تاثیرگذاری در قهرمانی های رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانانن باشگاه های اروپا، نتوانست اعتماد «زین الدین زیدان» سرمربی کهکشانی های را جلب کند و در اکثر دیدارها ذخیره «کریم بنزما» بود در نهایت پایتخت اسپانیا را به مقصد لندن ترک کرد.
او که اکنون همراه به رئال مادرید در اردوی آمریکا حضور دارد، پس از توافق مسئولان دو باشگاه چلسی و رئال مادرید تا ساعاتی دیگر راهی لندن خواهد شد تا قرارداد رسمی و پنج ساله اش را با آبی پوشان «استمفوردبریج» امضاء کند.
رقم این قرارداد و توافق بین مسئولان باشگاه، مبلغی بین 80 تا 85 میلیون یورو عنوان شده است.
سایت رسمی باشگاه چلسی، چهارشنبه شب این خبر را اعلام کرد تا خیال «آنتونیو کونته» سرمربی چلسی برای در اختیار داشتن یک مهاجم طراز اول آسوده شود.
چلسی پس از کنار گذاشته شدن «دیه گو کاستا» به دنبال جذب مهاجم طراز اول بود که پس از شکست خوردن پروژه انتقال «روملو لوکاکو» بلژیکی و پیوستنش به منچستریونایتد، مالکان متمول چلسی موفق به جذب موراتا شدند.
«آلوارو موراتا» پس از «خامس رودریگس» که هفته گذشته راهی بایرن مونیخ شد؛ دومین ستاره ای محسوب می شود که رئال مادرید را ترک کرده است.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!