سه شنبه, ۰۷ می ۲۰۲۴
سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
صدها اسپانیایی در حمایت از فلسطینیان و بایکوت رژیم صهیونیستی تجمع کردند

مادرید- ایرنا- صدها تن از مسلمانان و فعالان گروه های مدنی اسپانیا عصر یکشنبه با تجمع در میدان 'سول' مادرید، از حقوق فلسطینیان و بایکوت رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، در این تجمع که «موسی عامر عوده» سفیر فلسطین در مادرید نیز حضور داشت، تظاهرکنندگان با در دست داشتن پارچه نوشته هایی که بر روی آن نوشته شده بود «در همبستگی با ملت فلسطین، اسرائیل بایکوت شود»، «فلسطین باید آزاد شود»، «درهای مسجد الاقصی به روی فلسطینیان باز شود» ،« صلح عادلانه برای فلسطین» ، «دولت صهیونیستی دولت تروریست است» و «این جنگ نیست آدم کشی است» را سر دادند.
آنها هچنین با در دست داشتن پرچم های فلسطین، خواستار متوقف شدن هرگونه تجارت، سرمایه گذاری و عقد توافقات با رژیم صهیونیستی شدند.
تظاهرکنندگان خواستار توقف کشتار و نقض حقوق فلسطینیان به دست رژیم صهیونیستی، اعتراض علیه اشغالگری نظامی این رژیم و ایجاد صلح برای ملت فلسطین شدند و از دولت اسپانیا خواستند که در این مورد اقدام کند.
آنها همچنین از سازمان ملل، اتحادیه اروپا و دولت اسپانیا خواستند که به سزعت برای محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی و برقراری عدالت دست به کار شوند.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!