جمعه, ۱۷ می ۲۰۲۴
جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
انتخاب کاراته کای کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در رقابت های جهانی

یاسوج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت که «رضا راستین» کاراته کای جوان این استان برای حضور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی به منظور اعزام به رقابت های جهانی در کشور اسپانیا انتخاب شده است.

سید محمدتقی علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: «راستین» برای شرکت در سیزدهمین دوره رقابت های بین المللی کاراته با عنوان «وحدت و دوستی» که در ارومیه برگزار می شود نیز دعوت شده است.
وی افزود که دلیل انتخاب و دعوت این کاراته کای جوان کهگیلویه وبویراحمدی برای حضور در این 2 رویداد مهم ورزشی درخشش در مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی کاراته جوانان است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی جوانان برای اعزام به رقابت های جهانی روزهای 12 و 13 مرداد سال جاری در تهران برگزار شد.
علوی عنوان کرد که «رضا راستین» کاراته کای جوان کهگیلویه و بویراحمد در وزن 55- کیلوگرم با هفت پیروزی و بدون شکست موفق به راهیابی به دور سوم اردوی انتخابی تیم ملی شد.
وی ابراز داشت: «راستین» با درخشش در این اردو به عنوان نماینده وزن 55- کیلوگرم تیم ملی جوانان برای شرکت در سیزدهمین دوره رقابت های بین المللی «وحدت و دوستی» در ارومیه و سومین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته برای اعزام به رقابت های جهانی در کشور اسپانیا انتخاب شد.
رقابت های کاراته قهرمانی جهان در رده سنی جوانان چهار تا هفت آبان سال جاری در جزیره «تنریف» اسپانیا برگزار می شود.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف دارد.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!