یکشنبه, ۲۸ آوریل ۲۰۲۴
یکشنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
انتقاد باشگاه بارسلونا اسپانیا از نیمار

تهران - ایرنا - «جوزپ ماریا بارتومئو» مدیر باشگاه بارسلونا اسپانیا با انتقاد از شیوه رفتن «نیمار داسیلوا سانتوس» به باشگاه «پاری سن ژرمن» فرانسه، از او به عنوان بخشی از تاریخ باشگاه و موفقیت هایش یاد کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری بی بی سی، وی گفت: شیوه کار نیمار به بهترین شکل نبود. این رفتاری نبود که از یک بازیکن بارسلونا توقع داریم.
بارتومئو همچنین گفت: حتی در سال 2016 که نیمار با بارسلونا قرارداد جدید امضا کرد، این باشگاه مظنون شده بود که این مهاجم برزیلی درصدد رفتن است.
نیمار هفته پیش با امضای قرارداد پنج ساله 222 میلیون یورویی با پاری سن ژرمن، به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد.
بارتومئو افزود: با توجه به تردیدی که در رابطه با ماندن یا رفتن نیمار از بارسلونا داشتیم، مبلغ فسخ قرارداد او را 222 میلیون یورو تعیین کردیم تا آینده ای باثبات داشته باشیم. وقتی نظرمان تغییر کرد و گفتیم که او می ماند، همچنان سکوت پیشه کردیم زیرا این اتفاق خوبی برای بارسلونا بود.
مدیر باشگاه بارسلونا گفت: اگر او می ماند، ما بازیکنی استثنایی را در کنار خود داشتیم. اگر او آن زمان ما را ترک می کرد، کل مبلغ در نظر گرفته شده برای فسخ قرارداد باید پرداخت می شد. این مبلغ امضای قرارداد با بازیکن های جدید و جذب آنها را برای ما تضمین می کرد.
بارتومئو تاکید کرد: نیمار در چهار سال گذشته بخشی از باشگاه و موفقیت های ما بود اما، اکنون به تاریخ پیوسته است. رفتن از بارسلونا تصمیمی بود که او خودش گرفت و تلاش های مدیران، بازیکنان و مربیان برای نگه داشتن او بی فایده بود.
نیمار در چهار فصل بازی در بارسا، 105 گل به ثمر نشاند.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!