جمعه, ۲۹ مارس ۲۰۲۴
جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
ده خودروی برتر نمایشگاه خودروی شیکاگو 2017

نمایشگاه خودروی شیکاگو، هرساله محلی برای نمایش جدیدترین دستاوردهای صنعت خودرو است. با زومیت همراه باشید تا ببینیم در نمایشگاه امسال کدام خودروها بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

نمایشگاه خودروی شیکاگو به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروی ایالات متحده، با دارا بودن فضای کافی، امکان بررسی جدیدترین خودروها را توسط علاقه‌مندان زیر یک سقف فراهم می‌کند. البته در این نمایشگاه غیبت تعداد زیادی از خودروهای جدید رونمایی شده در نمایشگاه‌های خودروی دیترویت، نیویورک و لس‌آنجلس و همچنین تا حدودی توجه کمتر رسانه‌ها به چشم می‌آید.

 

اما هنوز هم سهم خودروهای رونمایی شده در این نمایشگاه، شامل خودروهای کاملا جدید، خودروهای فیس‌لیفت شده، مدل‌های جدید خودروهای قبلی از جمله نسخه‌های کانورتیبل و آفرود و مدل‌های مفهومی، قابل توجه است. این یعنی در نمایشگاه شیکاگو چیزهای زیادی وجود دارند که دیدن آن‌ها جالب است. با هم جالب‌ترین خودروهای نمایشگاه امسال را بررسی می‌کنیم.

 

 

 

هیوندای الانترا  2018 GT
یک سال پس از به‌روزرسانی خودروی جمع‌وجور الانترا، هیوندای نسخه‌ی GT این خودرو را با خود به نمایشگاه آورده است که یک خودروی اسپورت بین هاچ‌بک و استیشن است. این خودرو از پیشرانه‌ای با قدرت ۱۶۲ یا ۲۰۱۱ اسب بخار به همراه جعبه‌دنده‌ی شش‌سرعته‌ی دستی یا هفت‌سرعته‌ی خودکار دوکلاچه بهره می‌برد. دستیار صورتی الکسای آمازون از طریق سیستم کامپیوتر سفری Hyundai Blue Link در دسترس است. قرار است این خودرو در تابستان عرضه شود؛ اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آن منتشر نشده است.

 

 

 

سوبارو لگاسی 2018
ششمین نسل از لگاسی که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، با به‌روزرسانی سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی Starlink با CPU سریع‌تر، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو و همچنین ارائه‌ی هشت برنامه‌ی جدید همراه شده است. سوبارو تلاش کرده سیستم تعلیق خودرو را ارتقاء دهد و نفوذ صدا، به‌ویژه صدای موتور، به خودرو را کاهش دهد. جعبه‌دنده‌ی CVTT به این خودرو بازگشته است و لامپ‌های جلو اکنون قابل تنظیم هستند.

 

 

 

 

فورد اکسپدیشن 2018
نسل دوم اکسپدیشن افزایش طول تجربه کرده استِ به‌طوری که طول نسخه‌ی Max این خودرو حالا به ۵.۷۱ متر می‌رسد. فورد که از این خودرو در روز سه‌شنبه در دالاس و پنج‌شنبه در شیکاگو رونمایی کرد، بر قابلیت‌های کششی این خودرو، کامپیوتر سفری جدید، هات‌اسپات وای‌فای برای ۱۰ دستگاه، شش پورت USB و پخش‌کننده‌های DVDD دوگانه برای ردیف وسط متمرکز شده است. تولید این خودرو قرار است از پاییز امسال شروع شود. فورد نشان داده که به عرضه‌ی خودروهایی مثل این علاقه‌مند است. قیمت این خودرو در بالاترین تیپ از ۶۰ هزار دلار شروع خواهد شد.

 

 

 

شورلت ردلاین ادیشن
این یک نسخه‌ی خاص با تریم قرمز و قسمت‌های خارجی، از جمله لوگو و جلوپنجره‌ی مشکی است که اولین بار مدل مفهومی آن پاییز گذشته در نمایشگاه SEMA لاس‌وگاس به‌ نمایش درآمد. تا پایان سال، خودروهای شورولت تراورس، سیلورادو، کلرادو، کامارو، کروز، اکوینوکس، تراکس و مالیبو این نسخه‌ی خاص را دریافت خواهند کرد. در مورد قیمت این نسخه‌ها اطلاعاتی ارائه نشده است.

 

 

 

نیسان تایتان 2017، تایتان XD King Cab
نیسان تولید یک‌ساله‌ی مدل تایتان خود را با معرفی نسخه‌ی King Cab تایتان و مدل تایتان XD با قابلیت حمل بار بیشتر تکمیل کرد. صندلی‌های جلو و عقب این خودرو را می‌توان به‌صورت نیمکتی (پیوسته) سفارش داد؛ همچنین می‌توان صندلی‌های عقب را برای داشتن فضای بیشتر به‌منظور حمل بار در نسخه‌های تجاری حذف کرد. برای این خودرو پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی قابل انتخاب است.

 

 

 

تویوتا راو 4 ادونچر 2018
با پیروی از پیشگام فروش شاسی‌بلندهای جمع‌و‌جور یعنی هوندا CR-V، تویوتا یک نسخه‌ی مخصوص طبیعت‌گردی به خط تولید RAV4 اضافه کرده است. هر دو نسخه‌ی تک و دو دیفرانسیل به بسته‌ی بکسل با ظرفیت کشش بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم بار مجهز شده‌اند که برای یک شاسی‌بلند جمع‌و‌جور مقدار زیادی محسوب می‌شود. این خودرو همچنین از ضربه‌گیرهای گلگیر و رینگ‌های مشکی ۱۸ اینچی بهره می‌برد.

 

 

 

میتسوبیشی اوتلندر Sport LE Edition  2017
برای دستیابی به فروش بیشتر، میتسوبیشی نسخه‌ی خاص LE را به خط تولید خود اضافه کرده است که بالاتر از تیپ پایه‌ی ES و پایین‌تر از تیپ‌های SE، SEL و GTT قرار می‌گیرد. چیزهایی که این نسخه را متمایز می‌کنتد، عبارتند از چراغ‌های جلوی زنون HID، درب باک آلیاژی، آینه‌های جانبی مشکی، لامپ‌های مه‌شکن و رینگ‌های مشکی ۱۸ اینچی.

 

 

 

دوج دورانگو SRT 2018
در سال‌های اخیر بهره‌گیری از پیشرانه‌های Hemi باعث رشد فروش دوج شده است. حالا شاسی‌بلند هفت‌نفره‌ی دورانگو از همان پیشرانه‌ی Hemi مورد استفاده در خودروی شارژر XT، یعنی پیشرانه‌ی ۶.۴ لیتری با قدرت ۴۷۵۵ اسب بخار و شتاب صفر تا صد ۴.۴ ثانیه در دورانگو، بهره می‌برد. مدیر برند SRT، چاد سیمور، این خودرو را «شارژر هفت‌نفره» می‌نامد. این خودرو پاییز امسال عرضه خواهد شد.

 

 

تویوتا توندرا TRD Sport 2018
تویوتا، وانت بزرگ خود توندرا و شاسی‌بلند سایز‌ بزرگ (و نه‌چندان پرفروش) خود سکویا را با به‌کارگیری فناوری‌های بیشتر به‌روزرسانی کرده است. این خودروها به‌عنوان تجهیزات استاندارد دارای سیستم Toyota Safety Sense-P هستند که شامل سیستم پیشگیری از تصادف، هشدار انحراف از مسیر، کروز کنترل انطباقی و نوربالای خودکار است. همچنین پنل تجهیزات این خودرو برای نمایش هشدارهای ایمنی به‌روز شده است. این به‌روزرسانی‌ها به جای بازطراحی خودرویی که یک دهه از ساخت آن می‌گذرد انجام شده است.

 

 

وانت فیات تورو
وانت کوچک فیات تورو اکنون در آمریکای لاتین در حال عرضه است. مدیر طراحی فیات-کرایسلر، آقای رالف گیلز گفت: «به‌زودی محصولاتی بیشتری، به‌خصوص در رده‌ی وانت‌ها، از فیات خواهید دید.» همان روز او در توییتی گفته‌ی خود را اصلاح کرد: «منظور من این بود که به فیات تورو ۲۰۱۷ که در آمریکای لاتین به فروش می‌رسد، علاقه‌مندم؛ اما هنوز برنامه‌ای برای فروش آن در ایالات متحده نداریم.»

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!