جمعه, ۱۷ می ۲۰۲۴
جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: قهرمانی های بیشتری می خواهیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا بعد از شکست منچستریونایتد و فتح سوپرجام اروپا گفت: رئال همچنان خواهان قهرمانی های بیشتر است.

به گزارش روز چهارشنبه تارنمای خبری ساکرنت، تیم های رئال مادرید و منچستریونایتد سه شنبه شب به عنوان فاتحان لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا و لیگ اروپا در ورزشگاه «فیلیپ دوم» شهر «اسکوپیه» پایتخت مقدونیه به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان «زین الدین زیدان» در رئال مادرید با کسب پیروزی دو بر یک، جام قهرمانی را از آن خود کردند.
زین الدین زیدان بعد از این بازی ضمن تحسین تلاش سخت شاگردانش و اعضای تیم گفت: بازیکنان در نیمه اول بازی تماشایی داشتند.
وی گفت: ما کار بسیار خوبی انجام دادیم. نیمه اول تماشایی بود. نیمه دوم کمی سختی کشیدیم که طبیعی است. ما عنوان مهم دیگری را بدست آوردیم و فصل رقابت ها را به خوبی شروع کردیم.
زیدان گفت: این تیم با استعداد و توانمند است. اما پشت سر تیم کسانی هستند که سخت کار می کنند. این تیم همچنان تشنه قهرمانی است.
کریستیانو رونالدو به عنوان بازیکن تعویضی در اواخر این دیدار به میدان آمد تا شاهد قهرمانی تیمش باشد.
زیدان گفت: رونالدو احتمالا برای بازی رفت سوپرجام اسپانیا مقابل بارسلونا در روز یکشنبه آینده نیمکت نشین خواهد بود.
این دیدار نخستین بازی رونالدو با رئال در فصل جدید است.
زیدان افزود: رونالدو سه روز در کنار ما بوده است، اما حضور او در اینجا مهم است. او 10 یا 15 دقیقه بازی کرد. ما بازی دیگری را در روز یکشنبه درپیش داریم و او هم کم کم بازی می کند.
سرخیو راموس کاپیتان رئال نیز اذعان کرد که در اواخر بازی شاگردان مورینیو کار را برای کهکشانی ها سخت کردند، اما در کل رئال تیم برتر میدان بود.
وی گفت: وقتی نتیجه به نفع شما است، تیم حریف دست به حمله می زند. اما ما می دانستیم که باید آرامش خود را از دست ندهیم و مالکیت توپ را حفظ کنیم. ما کمی خسته بودیم، اما خوب دفاع کردیم.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!