جمعه, ۱۰ می ۲۰۲۴
جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
لیگ برتر اسپانیا/ سرمربی بارسلونا: آزمون سختی را پشت سرگذاشتیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بعد از دومین پیروزی فصل جدید رقابت های لیگ برتر اسپانیا - لالیگا - از شاگردان خود که آزمون سختی را مقابل تیم مصمم آلاوس پشت سرگذاشتند، تمجید کرد.

به گزارش روز یکشنبه تارنمای خبری ساکرنت، تیم فوتبال بارسلونا شنبه شب مهمان تیم آلاوس بود و در نهایت به پیروزی دو بر صفر دست یافت تا 6 امتیازی شود و آلاوس نیز همچنان بدون امتیاز باقی ماند.
لیونل مسی آرژانتینی با دو گلی که به ثمر رساند، مقدمات پیروزی خارج از خانه بارسلونا مقابل آلاوس را فراهم کرد. ستاره آرژانتینی بارسلونا در این بازی سیصد و پنجاه و یکمین گل خود را در لالیگا به ثمر رساند. با این حال او یک ضربه پنالتی را هم در دقیقه 36 از دست داد.
ارنستو والورده سرمربی بارسلونا گفت که بارسلونا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی برای تقویت تیم، بازیکنان جدیدی را جذب خواهد کرد.
بارسلونا تایید کرد که عثمان دمبله بازیکن بروسیا دورتموند به ازای 145 میلیون یورو را به خدمت گرفته است. دمبله پنجمین خرید تابستانی بارسلونا است. مارلون سانتوس، جرارد دلوفئو، نلسون سمدو و پائولینیو چهار بازیکن جدید بارسا هستند.
با این حال باشگاه هنوز مشتاق جذب بازیکنان جدیدی است. فیلیپه کوتینیو بازیکن لیورپول با آنکه سه بار پیشنهاد بارسا برای خرید این بازیکن رد شده، هنوز در رادار تیم است.
والورده گفت: ما امیدواریم تا پایان مهلت نقل و انتقالات تیم رقابتی تری را ایجاد کنیم.
وی گفت: با همین بازیکنانی که دارم کار می کنم، اما امیدواریم تیم بهتری داشته باشیم و از بازیکنان جدید استقبال می کنیم.
دمبله بعد از تعطیلات مسابقات باشگاهی نخستین بازی خود را برای تیم انجام می دهد. شهرآورد کاتالان ها برابر اسپانیول روز 9 سپتامبر در نیوکمپ برگزار می شود.
در این بازی، پائولینیو برای نخستین بار به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم به زمین رفت.
والورده در مورد این دیدار گفت: ما آزمون سختی داشتیم و سخت ترین لحظات را در این بازی سپری کردیم. گلزنی سخت بود. تیم حریف همه فضاها را بسته بود. حتی مهاجم آنها بهتر از مدافعان ما می دانست هافبک های تیم چه کار می کنند.
وی گفت: ما باید صبر و تحمل زیادی از خود نشان می دادیم. اما کار را به انجام رساندیم. ما در این بازی نشان دادیم که حرف و حدیث هایی که در مورد بارسا مطرح است روی تیم تاثیرگذار نیست. ما شش امتیاز گرفته ایم و به سوی جلو حرکت می کنیم.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!