دوشنبه, ۲۰ می ۲۰۲۴
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
پله: نیمار تصمیم درستی گرفت

اسطوره فوتبال برزیل به حضور نیمار در پاری سن ژرمن واکنش نشان داد و با انتقال این بازیکن موافقت کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از رویترز، نیمار سرانجام تصمیم گرفت که بعد از کش و قوس‌های زیاد، بارسلونا را ترک کند و راهی پاری ‌سن‌ ژرمن شود.

این بازیکن برزیلی با ۲۲۲ میلیون یورو راهی پاری ‌سن‌ ژرمن شد و با این انتقال او گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان شد.

واکنش‌های زیادی به جدایی نیمار صورت گرفت. پله، اسطوره فوتبال برزیل هم به این انتقال واکنش نشان داد. او موافق پیوستن نیمار به پاری ‌سن‌ ژرمن استو با این حال یک نگرانی هم دارد.

پله گفت‌: کاری که نیمار انجام داد درست بود. او نمی‌توانست در بارسلونا با وجود مسی بهتر از این ظاهر شود و آن گونه که شایسته و بایسته است بدرخشد. من بر این باورم که او به این خاطری که گفتم تصمیم درستی گرفت. البته نگرانی من این است که نیمار به خاطر فشار زیاد نتواند انتظارات را بر آورده و به جای پیشرفت، پسرفت کند.

اسطوره فوتبال برزیل درباره حضور پائولینیو در بارسلونا هم سخن به میان آورد. او همچنین ‌اضافه کرد: پائولینیو نشان داده که بازیکن با کیفیتی است و می‌تواند در بارسلونا بدرخشد و هواداران این تیم را به وجد آورد. پائولینیو تنها به خاطر پول در لیگ چین بازی کرد. به‌ هر حال فوتبال به یک صنعت تبدیل شده و این را کسی نمی‌تواند انکار کند. پائولینیو الان در تیم بزرگی حضور دارد و می‌تواند توانایی‌های خود را ثابت کند.

(منبع: خبرگزاری ایسنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!