پنجشنبه, ۰۲ می ۲۰۲۴
پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
تساوی کلمبیا و برزیل/امیدهای کلمبیا برای صعود حفظ شد

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال کلمبیا بامداد روز چهارشنبه در دیدار خانگی مقابل برزیل به تساوی یک بر یک قناعت کرد، اما امیدهایش برای صعود به جام جهانی حفظ شد.

به گزارش ایرنا، در ادامه دور شانزدهم از مقدماتی جام جهانی 2018 در آمریکای لاتین، کلمبیا در دیداری با اهمیت به مصاف بریل رفت و در نهایت مقابل میهمانش به تساوی یک بر یک قناعت کرد.
هرچند برزیل از هفته ها قبل صعود خود به جام جهانی روسیه را قطعی کرده بود، اما در دیدار بامداد چهارشنبه با ترکیب اصلی خود به میهمانی کلمبیا رفت.
در آخرین دقیقه نیمه نخست «نیمار» گرانقیمت ترین بازیکن جهان با پاسی زیبا توپ را در اختیار «ویلیان» قرار داد تا این هافبک توانمند با شوتی غیرقابل مهار از پشت محوطه جریمه برای سلسائو گلزنی کند.
در نیمه دوم، شاگردان «خوزه نستور پکرمن» در تیم کلمبیا که نمی خواستند دست خالی زمین را ترک کنند با جرات بیشتری کار را دنبال کردند تا «رادمل فالکائو» در دقیقه 56 با پروازی بلند در بین مدافعان برزیل با ضربه سر کار را به تساوی بکشاند.
در دقایق باقی مانده اتفاق خاصی رخ نداد و این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید و برزیل 37 امتیازی شد و کلمبیا نیز جمع امتیازات خود را به 26 رساند تا همچنان برای رسیدن به جام جهانی 2018 امیدوار باشد.
رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای لاتین با حضور 10 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که چهار تیم به صورت مستقیم صعود می کنند و تیم پنجم در پلی آف به مصاف نماینده آسیا می رود.
اکنون برزیل صعود خود را قطعی کرده است و دیگر تیم ها (به غیر از بولیوی و ونزوئلا) برای کسب مجوز صعود و یا حضور در پلی آف تلاش می کنند.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!