جمعه, ۱۷ می ۲۰۲۴
جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
دومین شکست متوالی شیلی/بولیوی آبروداری کرد

تهران - ایرنا - تیم فوتبال شیلی دومین شکست متوالی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 را متحمل شد تا کار دشواری برای صعود داشته باشد.


به گزارش ایرنا، بامداد چهارشنبه و در آغاز هفته شانزدهم از مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال در منطقه آمریکای لاتین، تیم بولیوی که هیچ امیدی برای صعود ندارد در ارتفاعات «لاپاز» میزبان شیلی بود.
این دیدار در حالی آغاز شد که شیلی چهار روز قبل با ستارگان نامداری چون «کلودیو براوو»، «آلکسیس سانچز»، «آرتور ویدال» و «بوسجور» مقابل پاراگوئه متحمل شکست خانگی و عجیب چهار بر صفر شد.
این شکست برای شیلی گران تمام شد، چراکه مردم فوتبالدوست این کشور خواهان کنار رفتن بازیکنان مطرح تیمشان شدند و معتقد بودند آنان توان خود را برای موفقیت تیم ملی به کار نمی گیرند.
ستارگان شیلی که در شرایط روحی مناسبی نبودند در دیدار امروز مقابل بولیوی نیز حرفی برای گفتن نداشتند و با گل دقیقه 58 «آرسه» که از روی نقطه پنالتی به دست آمد، نتیجه را واگذار کردند.
بولیوی با کسب این پیروزی خانگی آبروداری کرد و 13 امتیازی شد و شیلی نیز در امتیاز 23 باقی ماند تا کار بسیار سختی برای صعود به جام جهانی و حتی رسیدن به مرحله پلی آف داشته باشد.
رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای لاتین با حضور 10 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که چهار تیم به صورت مستقیم صعود می کنند و تیم پنجم در پلی آف به مصاف نماینده آسیا می رود.
اکنون برزیل صعود خود را قطعی کرده است و دیگر تیم ها (به غیر از بولیوی و ونزوئلا) برای کسب مجوز صعود و یا حضور در پلی آف تلاش می کنند.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!