سه شنبه, ۰۷ می ۲۰۲۴
سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
رئیس جمهوری سابق مکزیک، ترامپ را دردسری برای آمریکایی ها خواند

نیویورک - ایرنا - رئیس جمهوری سابق مکزیک در یک نوار طنز ویدیویی گفت: من هم مثل بقیه مردم جهان دردسر آمریکایی ها را احساس می کنم و به همین دلیل تصمیم دارم برای نجات آنها در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا، نامزد شوم.

به گزارش جمعه شب ایرنا، «ویسنته فاکس» که همواره از منتقدین نیرومند ترامپ و سیاست های اوست، با انتشار ویدیویی تمسخر آمیز خطاب به مردم آمریکا گفته است که او تا بحال بارها ترامپ را مورد تمسخر قرار داده است و هر بار که این کار را کرده، آمریکایی ها از او پرسیده اند که چرا او رئیس جمهوری آمریکا نمی شود؟
وی در ادامه این ویدیو خطاب به مردم آمریکا، گفت: من درد شما را حس می کنم، همه مردم جهان این درد را حس می کنند و به همین خاطر است که من امروز با افتخار نامزدی خودم را برای ریاست جمهوری آمریکا اعلام می کنم.
رئیس جمهور سابق مکزیک از ابتدای کمپین های ترامپ و بخصوص از زمانی که او تهدید کشیدن دیوار مرزی میان آمریکا و مکزیک و وادار کردن مکزیک به پرداخت هزینه های آن را مطرح کرده بود، در صف مقدم منتقدین ترامپ قرار گرفت.
او این بار در واکنش به تصمیم ترامپ به لغو قانون موسوم به داکا و اخراج کودکان مهاجر از خاک این کشور این ویدیو 5 دقیقه ای را منتشر کرده است.
فاکس در پایان این ویدیو با لحنی تمسخر آمیز گفته است: من هنوز رئیس جمهوری آمریکا نشده ام، اما تعداد لوایح مهمی که به تصویب رسانده ام با تعداد قوانین مهمی که ترامپ به تصویب رسانده، برابر است، یعنی ترامپ در هشت ماهه گذشته هیچ قانون برجسته و مهمی به تصویب نرسانده است.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!