چهارشنبه, ۱۵ می ۲۰۲۴
چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
سرمربی آرژانتین: آلبی سلسته شایسته حضور در جام جهانی است

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال آرژانتین درحالی برای آخرین دیدار سرنوشت ساز خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی عازم اکوادور شده است که سرمربی آلبی سلسته معتقد است شاگردانش با وجود عملکرد ناامیدکننده خود شایسته حضور در این جام هستند.

به گزارش رویترز، تیم فوتبال آرژانتین بامداد چهارشنبه در آخرین دیدار خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی به اکوادور می رود و دستکم برای کسب سهمیه پلی آف بین قاره ای باید در این دیدار به پیروزی دست یابد.
آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل فینالیست شد. اما اکنون در گروه 10 تیمی در منطقه آمریکای جنوبی در رده ششم ایستاده است.
چهار تیم صدر گروه به طور مستقیم به جام جهانی صعود می کنند و تیم پنجم باید در پلی آف بین قاره ای به مصاف نیوزیلند نماینده اقیانوسیه برود.
خورخه سامپائولی گفت: آرژانتین شخصیت و برتری خود را نسبت به سایر تیم ها نشان داده است و امیدوارم به جام جهانی صعود کنیم، چرا که آرژانتین شایستگی آن را دارد.
آلبی سلسته دو بار قهرمان جام جهانی شده، اما در چهار بازی گذشته خود فقط سه امتیاز گرفته است. کسب پیروزی دستکم امکان حضور آرژانتین در جایگاه پنجم را قطعی می کند، اما در صورت تساوی صعود این تیم بستگی به نتایج سایر دیدارهای این گروه خواهد داشت.
برزیل از این گروه صعود کرده است و صعود اروگوئه هم تقریبا حتمی است. کلمبیا، پرو، پاراگوئه، آرژانتین، شیلی برای سهمیه های باقیمانده مبارزه می کنند.
سامپائولی در ماه ژوئن هدایت آرژانتین را به عهده گرفت، اما هنوز در یک مسابقه رقابتی بردی کسب نکرده است.
آرژانتین فقط یک بار در رقابت های مقدماتی جام جهانی در کیتو موفق به شکست اکوادور شده است. ارتفاع زیاد کیتو پایتخت اکوادور کار را برای تیم های میزبان دشوار می کند.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!