جمعه, ۱۷ می ۲۰۲۴
جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
مقام ونزوئلایی: زمان قطع رابطه با آمریکا فرا رسیده است

تهران-ایرنا- وزیر امور برنامه ریزی ونزوئلا اعلام کرد: زمان آن فرا رسیده است روابط این کشور با آمریکا قطع شود تا بدین ترتیب به نفوذ و تسلط واشنگتن بر امور کاراکاس پایان داده شود.

به گزارش ایرنا، شبکه تله سور ونزوئلا نوشت: ' ریکاردو منندز' وزیر امور برنامه ریزی ونزوئلا روز گذشته در مورد تحریم های جدید آمریکا علیه کشورش خاطر نشان کرد، این تحریم های جدید مشکلاتی را به وجود خواهد آورد اما همچنین فرصت های جدیدی را برای دولت و مردم ونزوئلا ایجاد می کند.
وی در صفحه توییتر خود نوشت: ونزوئلا طرح ها و برنامه های خود را برای سرمایه گذاری در تاسیسات زیربنایی و سرویس دهی در بخش های مختلف به مردم تضمین می کند.
وی گفت: لازم است ونزوئلا ظرفیت های تکنولوژیکی و تولیدی خود را برای جایگزین کردن به جای واردات کالا افزایش دهد.
به گزارش ایرنا، اظهارات این وزیر ونزوئلایی در حالی مطرح شده است که دونالد ترامپ روز جمعه تحریم های جدید آمریکا علیه اقتصاد ونزوئلا را تایید کرد. هدف اصلی این تحریم ها ممانعت از تبادلات مالی با ونزوئلا است. این در حالی است که نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام کرده است این تحریم ها به مردم این کشور آسیب وارد می کند اما می تواند به فرصت هایی برای حرکت رو به جلو ونزوئلا و مسیر عدم وابستگی به کشورهای خارجی تبدیل شود.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!