یکشنبه, ۲۸ آوریل ۲۰۲۴
یکشنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
هیسپان تی وی مناظره‌های سیاسی برگزار می‌کند

برنامه «موضوع آزاد» با موضوعاتی که معمولا سیاسی و گاهی اجتماعی هستند، هر روز به صورت زنده روی آنتن هیسپان تی وی می رود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، برنامه «موضوع آزاد» (Foro Abierto) که به موضوعات داغ و روز سیاسی و اجتماعی می پردازد، با حضور کارشناسان، هر روز به صورت زنده از دفتر مادرید هیسپان تی وی روی آنتن این شبکه می رود.

این برنامه که با اجرای ادواردو نودا و خواکین مولن همراه است بسته به موضوع مهم سیاسی که آمریکای لاتین را به خود معطوف کرده با حضور چهار مهمان کارشناس خود که معمولا برای چالشی کردن برنامه از دو کارشناس موافق و دو مخالف موضوع استفاده می شود، پیش می رود. معمولا از یک پکیج خبری که شامل روزنامه های مهم اسپانیایی زبان و شامل تحلیل های گوناگون در باره موضوع اصلی برنامه است، استفاده می شود تا کارشناسان برنامه نظرات خود را درباره آنها بیان کنند و برنامه با هیجان و چالش بیشتری جلو رود.

«تلاش ترامپ برای انزوای ونزوئلا»، «قانون گذاری آرژانتین»، « مناقشه ترامپ و کوبا»، « انتخابات ریاست جمهوری شیلی» همه از موضوعاتی بوده که در این برنامه با حضور کارشناسان و درباره آن بحث و تبادل نظر صورت گرفته است.

برنامه «موضوع آزاد» هر روز ساعت ۱۵ تا ۱۶ به وقت تهران و به صورت زنده از شبکه هیسپان تی وی روی آنتن می رود و ساعت ۲۳ همان روز بازپخش می شود.

(منبع: خبرگزاری مهر)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!