پنجشنبه, ۰۲ می ۲۰۲۴
پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در میان نوشیدنی‌های اروپایی، از نوشیدنی‌های سنتی اسپانیاتعریف بسیاری می‌کنند و کسانی که به اسپانیا سفر کرده‌اند، این کشور را برای نشستن و لذت بردن از یک نوشیدنی سالم عالی می‌دانند.

 

نوشیدنی سنتی اسپانیا

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، هرچند کوکاکولا و فانتا و اسپرایت و پپسی در اسپانیا مصرف زیادی دارد، اما اگر کسی می‌خواهد نوشیدنی سنتی اسپانیایی مصرف کند، بهتر است این لیست جالب را بخواند:

هورچاتا

ممکن است همه Horchata را به عنوان نوشیدنی شیرین محبوب در مکزیکو بدانند، اما واقعیت این است که نوشیدنی برای نخستین بار در والنسیای اسپانیا تهیه شده است.

هورچاتا یک نوشیدنی شیرین با استفاده از شیر و نوعی میوه محلی به نام chufas یا tigernuts است. شیوه تهیه آن به این صورت است که ابتدا دانه‌های این میوه‌ها با آب خرد می‌شوند سپس شیر و شکر را به آن اضافه می‌کنند. این نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان استفاده می‌شود.

نوشیدنی سنتی اسپانیا

گرانیزادو

Granizado نسخه اسپانیایی از شربت کلاسیک یخ است که عطر و طعم لیمو را می‌دهد. این نوشیدنی در انواع طعم‌های مختلف مانند گیلاس، توت قرمز، کولا، یا حتی موهیتو نیز وجود دارد!

اسپانیایی‌ها اعتقاد دارند نوشیدن Granizado بهترین راه مقابله با روزهای گرم اسپانیا است.

نوشیدنی سنتی اسپانیا

کاسرا

اسپانیایی‌ها می‌گویند اگر کسی بخواهد یک نوشیدنی واقعا منحصر به اسپانیا را امتحان کند، حتما باید Casera بنوشد. این نوشیدنی در عین سادگی برای تهیه،بسیار خوش طعم است. Casera به سادگی آب گازدار و اندکی عصاره لیمو تهیه می‌شود و در حقیقت ترکیبی ساده اما اثرگذار از دو ماده کلاسیک – آب و لیمو است.

 

نوشیدنی سنتی اسپانیا

نوشیدنی انبه اسپانیایی

نوشیدنی انبه که ابتدا در آمریكای مرکزی ساخته شده، نوشیدنی منگو Mango Agua Fresca است که از پوره میوه خالص تهیه می‌شود.

این نوشیدنی می‌تواند را بین وعده‌ غذایی می‌توان مصرف کرد چراکه پس از سرد شدن حداقل تا یک ساعت می‌توان آن را مصرف کرد.

اسپانیایی‌ها اعتقاد دارند این نوشیدنی دمای بدنشان را کم می‌کند.

(منبع: نوش آنلاین)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!