سه شنبه, ۱۴ می ۲۰۲۴
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
تیم کشتی‌ رعد پدافند هوایی خاتم الانبیاء با چهار مدال به کار خود در مسابقات اسپانیا پایان داد

مادرید- ایرنا- تیم کشتی‌ رعد پدافند هوایی خاتم الانبیاء که به منظور حضور در مسابقات کشتی‌ جایزه بزرگ اسپانیا به مادرید آمده ا‌ند با کسب دو مدال نقره و دو برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.

«جعفر دلیری» سرمربی تیم رعد پدافند هوایی خاتم الانبیاء در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مادرید گفت: در وزن 57 کیلوگرم «محمد نامجو مطلق» در دور اول به کشتی‌ گیر بلاروس باخت و «غلامرضا عبدالله پور» هم در 70 کیلوگرم در نخستین پیکار خود شکست خورد.
وی ادامه داد :در 74 کیلوگرم «سید علی‌ موسوی» کشتی‌ خوبی‌ گرفت و قبل از فینال، با «جردن بارز» آمریکایی کشتی‌ گرفت که آن را به حریف واگذار کرد و در پیکار برای سوم و چهارم با کشتی‌ گیر اسپانیایی که البته روسی الاصل است به رقابت پرداخت که در آن، حریف میزبان را شکست داده و سوم شد .
دلیری اضافه نمود که در وزن 84 کیلوگرم ، «کامران قاسم پور» نیز کشتی‌ خوبی‌ گرفت و از حریف جلو بود اما در زمان دوم ، کشتی‌ را واگذار کرد .
سرمربی تیم از سوی دیگر اشاره نمود که «حسین شهبازی» در 97 کیلوگرم نیز کشتی‌ خیلی‌ خوبی‌ گرفت اما قبل از فینال به «اسنایدر» آمریکایی باخت و برای جایگاه سوم و چهارم رفت که با پیروزی بر حریف کانادایی ، به مقام سوم دست یافت .
دلیری در این مورد توضیح داد : در پیکار با کشتی‌ گیر آمریکایی ، شهبازی از حریف جلو بود و شایستگی آن را داشت که برنده بشود ، اما در ایران در انتخاب تیم ملی‌ ، از ناحیه ابرو صدمه دیده بود و به دلیل داشتن این مشکل ، کشتی‌ را با وجود اینکه جلو بود به حریف واگذار کرد .
وی همچنین گفت :«وحید آهنگری» در 65 کیلوگرم نیز تا فینال کشتی‌ خوبی‌ داشت که با قبول شکست در برابر کشتی‌ گیر آمریکایی دوم شد که به همراه «امین طاهری» در 125 کیلوگرم نقره کسب کردند .
دلیری در این پرسش که این مسابقات را چگونه ارزیابی می‌ کند تصریح کرد : هفته پیش ، انتخاب تیم ملی‌ را داشتیم و تمام کشتی‌ گیرانی که به اینجا آمدند ، در انتخاب تیم ملی‌ حضور داشتند .در آنجا کشتی‌ های سختی برگزار شد .کشتی‌ ها خیلی خسته کننده بودند ، کشتی‌ گیران یک مدتی‌ در اردو بودند و هرکدام در شهر خودشان زیر نظر مربیان خود تمرینات منظمی را داشتند .
به گفته دلیری ، از هفته قبل که این بازیکنان انتخاب تیم ملی‌ را دادند ، بسیاری از آنها تمرینات خود را قطع کرده بودند زیرا مصدوم بودند .
وی ادامه داد : با وجود اینکه یکی‌ از وزن های ما در 57 کیلوگرم خالی‌ بود ، با 4 مدال و 3 کشتی گیری که آنها نیز بین پنجم تا دهم قرار گرفتند ، به کارمان پایان دادیم .در این رابطه ، سه کشتی‌ گیری که دستشان از مدال کوتاه ماند ، برای تیم امتیاز کسب کردند .
بنا بر این گزارش ، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ اسپانیا روزهای 24 و 25 تیر در شهر مادرید برگزار می‌ شود .
تیم رعد قصد داشت در رشته کشتی فرنگی‌ و آزاد در این مسابقات شرکت کند اما با توجه به عدم صدور ویزا از سوی سفارت اسپانیا در تهران، این تیم فقط موفق شد 14 نفر از جمله 7 ورزشکار در رشته کشتی‌ آزاد را به اسپانیا بیاورد .

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!