جمعه, ۱۷ می ۲۰۲۴
جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
ونگر: مذاکرات با الکسیس سانچس مثبت بود

آرسن ونگر مدعی شده مکالمه مثبتی با الکسیس سانچس داشته و درباره این بازیکن که آینده‌ای مبهم دارد، مشکلی در کار نیست که بخواهد آن را حل کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، آرسن ونگر مدعی شده مکالمه‎ای که از طریق پیامک با الکسیس سانچس داشته نتیجه‎اش هم مثبت بوده است. وضعیت ستاره اهل شیلی تیم فوتبال آرسنال در هفته‌های اخیر سوژه اصلی رسانه‌ها بوده و وضعیتش در تیم نامشخص است.

اما ونگر درباره او در گفتگو با خبرنگاران گفت: از طریق پیامک با او مکالمه داشتم و مکالمه‎مان خیلی هم مثبت بود. افکار من همیشه مثبت هستند. در واقع ما با این بازیکن مشکلی نداریم که بخواهیم آن را حل کنیم.

الکسیس سانچس فصل گذشته برای توپچی‌‏ها ۲۴ گل زد و ۱۰ پاس گل داد. ونگر در ادامه درباره او گفت: بازیکنانی مانند الکسیس که در کل فصل بازی کرده‎اند واقعا با خستگی کار را به پایان می‎برند. نمی‏شود به آن‎ها گفت که نباید تعطیلات داشته باشی. و باید زودتر به تمرینات برگردی. این ممکن نیست.

ونگر درباره مدت تعطیلات گفت: به طور معمول ۳ هفته لازم است. اما گاهی با بازیکنان توافق می‏شود تا بعد از یک هفته تا ده روز در یک بازی شرکت کنند. البته بستگی به آمادگی‎شان بعد از بازگشت از تعطیلات هم دارد.

(منبع: خبرگزاری مهر)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!