جمعه, ۱۷ می ۲۰۲۴
جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
خونه به خونه مازندران به دنبال مربی سابق اوساسونا

ساری - ایرنا - مدیرعامل باشگاه خونه به خونه مازندران گفت که مربی سابق تیم ' اوساسونا ' اسپانیا برای مذاکره نهایی و جهت پیوستن به کادر فنی این تیم چهارشنبه شب به بابل سفر خواهد کرد.

قاسم حسن زاده امیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مربی اسپانیایی که در زمان حضور جواد نکونام در تیم لیگ برتری اوساسونا مربی این بازیکن بوده ، پذیرفته که با مدیران باشگاه خونه به خونه در بابل مذاکره مستقیم داشته باشد.
وی گفت که در انتخاب این مربی با نکونام که هم اکنون سرمربی تیم است ، مشورت شده و سفر و مذاکره با این مربی نیز با هماهنگی او درحال انجام است.
حسن زاده امیری افزود که این مربی اسپانیایی فردا چهارشنبه به ایران می آید و پس از آن بلافاصله به بابل سفر خواهد کرد و پس از مذاکره دوجانبه که برای چهارشنبه شب برنامه ریزی کردیم ، در صورت توافق نهایی برای تقویت کادرفنی خونه به خونه با او قرارداد بسته می شود.
مالک باشگاه خونه به خونه بابل با بیان اینکه بسیار خوشحال است که آغاز کار جواد نکونام در عرصه مربیگری با تیم خونه به خونه رقم خورده است ، گفت : ما برای انتخاب سرمربی این تیم از میان دو گزینه ایرانی و هلندی، در نهایت با جواد نکونام به توافق نهایی رسیدیم.
حسن زاده امیری یادآروشد : جواد نکونام افتخارات بسیاری در ایران و اروپا به دست آورده است وخوشحال هستم که او می تواند دراین فصل درمسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور در کنار تیم خونه به خونه باشد.
تیم فوتبال خونه به خونه مازندران روز دوشنبه در هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک باشگاههای کشور در نخستین حضور جوادنکونام به عنوان سرمربی این تیم در دیداری بیرون از خانه در کرمان برابر تیم مس این شهر به تساوی 2 بر 2 دست یافت.
این تیم در هفته نخست نیز در بابل برابر تیم مس رفسنجان با تساوی یک بر یک متوقف شده بود.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!